Lubica Pleskačová
Diplomová práce
Generace Y na trhu práce
Generation Y on the Labour Market
Anotace:
Cílem této diplomové práce je zjistit, jaká jsou specifika a preference Generace Y v pracovní oblasti, provést sumarizaci důležitých poznatků a navrhnout konkrétní doporučení pro zaměstnavatele, HR oddělení aj., týkající se spolupráce s Generací Y v pracovním prostředí. V práci jsou nejprve uvedena teoretická východiska vymezující trh práce, generace na současném trhu práce a Generaci Y na trhu práce …víceAbstract:
The aim of this diploma thesis is to find out what are the specifics and preferences of Generation Y in the workplace, to summarize important findings and to propose specific recommendations for employers, HR departments, etc., concerning cooperation with Generation Y in the workplace. Firstly, the theoretical starting points defining the labour market, generations on the current labour market and …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 3. 2017
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/75629
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 21. 1. 2019
- Vedoucí: Pavel Kaczor
- Oponent: Jiří Vopátek
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/75629
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management
Práce na příbuzné téma
-
CSR a pracovní preference čerstvých absolventů
Martin Mičko -
Udržování work-life balance při práci v režimu home-office
Alena Němcová -
Preference českých a finských studentů ekonomických oborů při vstupu na pracovní trh
Simona Fialová -
Perception of the Sharing Economy Among Generation Y: Example of the City of Brno
Valeriy Ni -
Generácie Y a Z v galérii
Sabina Pavlíková -
Potřeby v oblasti kariéry v perspektivě zaměstnanců generace Y a zaměstnavatele
Nikol Černá -
Analýza spotřebního chování generace Y v současném hotelnictví
Martin Prokeš -
An Effective Marketing Strategy to Reach Millennials
Misha Schneeberg