Bc. Gabriela Surová

Diplomová práce

Návrh marketingové strategie konkrétní instituce

Draft marketing strategy to specific institution
Anotace:
Práce je zaměřena na posouzení situace konkrétní instituce. Cílem této práce je návrh nové marketingové strategie, která pomůže zlepšit stávající stav společnosti. V teoretické části se práce věnuje popisu a rozboru základních faktů a informací týkajících se pojmu strategie, analýza, marketing a postupu pro správné stanovení nové strategie. V praktické části je představen podnik a vykonána analýza …více
Abstract:
Diploma thesis is focused on assessing the situation of a particular institution. The aim of his thesis is to design a new marketing strategy that will help to improve the current situation of the company. The theoretical part deals with description and analysis of the basic facts and information relating to the concept of strategy, analysis, marketing and process for the proper determination of the …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 4. 2016

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 24. 5. 2016
  • Vedoucí: Ing. Jiří Urbánek, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Miloš Macháček

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie Sting