Bc. Marco Banti

Master's thesis

Marketingová strategie nového produktu

Marketing strategy of a new product
Abstract:
Hlavním cílem diplomové práce je formulovat marketingová doporučení a inovace v rámci marketingové strategie nového produktu. Dílčím cílem je zpracovat problematiku tvorby marketingové strategie, segmentace a marketingového mixu, provést analýzy, které povedou k formulaci doporučení v oblasti marketingové strategie studentského účtu G2.2 u Komerční banky, definovat tato doporučení a sestavit rozpočet …more
Abstract:
The diploma thesis aims primarily to formulate marketing recommendations and innovations within the marketing strategy of a new product. The operational objective is to handle the issue of marketing strategy, segmentation and marketing mix, perform analyses that will lead to the formulation of suggestions for marketing strategy of Komerční banka student account G2.2, define these suggestions and create …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 3. 5. 2013

Thesis defence

  • Date of defence: 20. 5. 2013
  • Supervisor: Ing. Lenka Procházková
  • Reader: PaedDr. Jan Polák, CSc.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Akademie Sting