Bc. Marco Banti
Master's thesis
Marketingová strategie nového produktu
Marketing strategy of a new product
Abstract:
Hlavním cílem diplomové práce je formulovat marketingová doporučení a inovace v rámci marketingové strategie nového produktu. Dílčím cílem je zpracovat problematiku tvorby marketingové strategie, segmentace a marketingového mixu, provést analýzy, které povedou k formulaci doporučení v oblasti marketingové strategie studentského účtu G2.2 u Komerční banky, definovat tato doporučení a sestavit rozpočet …moreAbstract:
The diploma thesis aims primarily to formulate marketing recommendations and innovations within the marketing strategy of a new product. The operational objective is to handle the issue of marketing strategy, segmentation and marketing mix, perform analyses that will lead to the formulation of suggestions for marketing strategy of Komerční banka student account G2.2, define these suggestions and create …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 3. 5. 2013
Identifier:
https://is.sting.cz/th/n0z0f/
Thesis defence
- Date of defence: 20. 5. 2013
- Supervisor: Ing. Lenka Procházková
- Reader: PaedDr. Jan Polák, CSc.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Akademie StingSting academy
Master programme / field:
Economy and Management / Business Economy and Management
Theses on a related topic
-
The Role of Direct Marketing in the CRM Strategy
Kamila Imanbayeva -
Marketing design hotelů
Ekaterina Serkova -
Marketingová strategie vybraného umělce se zaměřením na komunikační mix
Soňa Danihelová -
Návrh marketingové strategie pro firmu JMchef s.r.o.
Martina Šebečková -
Mezinárodní marketingová strategie
Karolína Pustková -
Marketingová strategie a marketingový mix pro kino Scala
Lenka Vlčková -
Marketingová strategie a marketingový mix pro Mahenovu činohru Národního divadla Brno
Jitka Kratochvilová -
Marketingová strategie a marketingový mix pro Dům umění města Brna
Eva Hájková