Marketingová strategie nového produktu – Bc. Marco Banti
Bc. Marco Banti
Master's thesis
Marketingová strategie nového produktu
Marketing strategy of a new product
Anotácia:
Hlavním cílem diplomové práce je formulovat marketingová doporučení a inovace v rámci marketingové strategie nového produktu. Dílčím cílem je zpracovat problematiku tvorby marketingové strategie, segmentace a marketingového mixu, provést analýzy, které povedou k formulaci doporučení v oblasti marketingové strategie studentského účtu G2.2 u Komerční banky, definovat tato doporučení a sestavit rozpočet …viacAbstract:
The diploma thesis aims primarily to formulate marketing recommendations and innovations within the marketing strategy of a new product. The operational objective is to handle the issue of marketing strategy, segmentation and marketing mix, perform analyses that will lead to the formulation of suggestions for marketing strategy of Komerční banka student account G2.2, define these suggestions and create …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 5. 2013
Identifikátor:
https://is.sting.cz/th/n0z0f/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 20. 5. 2013
- Vedúci: Ing. Lenka Procházková
- Oponent: PaedDr. Jan Polák, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie StingSting academy
Master programme / odbor:
Economy and Management / Business Economy and Management
Práce na příbuzné téma
-
The Role of Direct Marketing in the CRM Strategy
Kamila Imanbayeva -
Marketingová strategie vybraného umělce se zaměřením na komunikační mix
Soňa Danihelová -
Návrh marketingové strategie pro firmu JMchef s.r.o.
Martina Šebečková -
Mezinárodní marketingová strategie
Karolína Pustková -
Marketingová strategie a marketingový mix pro kino Scala
Lenka Vlčková -
Marketingová strategie a marketingový mix pro Dům umění města Brna
Eva Hájková -
Marketingová strategie a marketingový mix pro Mahenovu činohru Národního divadla Brno
Jitka Kratochvilová -
Marketingová strategie s důrazem na komunikační mix a následnou implementaci
Zdeňka Eichlerová