Návrh a implementace webové prezentace s chatbotem – Lukáš Josefus
Lukáš Josefus
Diplomová práce
Návrh a implementace webové prezentace s chatbotem
Design and Implementation of a Web Presentation with Chatbot
Anotace:
Cílem této diplomové práce bylo navrhnout a implementovat chatbota využitelného jako alternativní zdroj informací o studiu na Ekonomické fakultě VŠB-TUO a tohoto chatbota prezentovat na jednoduchém webu. V první části práce jsou uvedena základní teoretická a metodická východiska této práce. Ve druhé části práce je provedena analýza současných možností implementace chatbota komunikujícího v českém jazyce …víceAbstract:
The aim of this thesis was to design and implement a chatbot, that could be used as an alternative source of information about study opportunities at the Faculty of Economics of the VŠB-TUO and demonstrate this chatbot on a simple website. In the first part, there are described basic theorethical and methodical concepts of the thesis. In the second part, there are analyzed current possibilities of …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2019
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/135537
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 28. 5. 2019
- Vedoucí: Ivo Martiník
- Oponent: Radek Němec
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Systémové inženýrství a informatika / Informatika v ekonomice
Práce na příbuzné téma
-
Aplikace NLP v oblasti zákaznické podpory
Daniel Mäsiar