Jan Mrňka
Bachelor's thesis
Management a marketing vědeckého časopisu
Management and Marketing of a Scientific Journal
Abstract:
Tato bakalářská práce se věnuje publikování původních vědeckých výsledků ve vědecko-odborných časopisech v ČR. Hlavním cílem práce je analyzovat podmínky pro vydávání vědecko-odborných časopisů v ČR s ohledem na vědecké databáze a impakt faktor a návrhu strategie dalšího rozvoje vědecko-odborného časopisu EMI.Abstract:
This bachelor thesis is focusing on a publishing research results in scientific-technical journals within Czech Republic. The main goal of this thesis is the analysis of the requirements for emitting a scientific-technical journal in Czech Republic, which is focused on scientific databases and impact factor. Thesis output is aimed on strategy proposal of the further development in the scientific-technical …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 31. 3. 2014
Thesis defence
- Date of defence: 26. 5. 2014
- Supervisor: PhDr. Jan LAVRINČÍK, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
Mrňka, Jan. Management a marketing vědeckého časopisu. Olomouc, 2014. bakalářská práce (Bc.). Moravská vysoká škola Olomouc. Moravská vysoká škola Olomouc
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Moravská vysoká škola Olomouc, Moravská vysoká škola OlomoucMoravian University College Olomouc
Moravian University College OlomoucBachelor programme / field:
Economics and Management / Company Information Systems
Theses on a related topic
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights