Management a marketing vědeckého časopisu – Jan Mrňka
Jan Mrňka
Bakalářská práce
Management a marketing vědeckého časopisu
Management and Marketing of a Scientific Journal
Anotace:
Tato bakalářská práce se věnuje publikování původních vědeckých výsledků ve vědecko-odborných časopisech v ČR. Hlavním cílem práce je analyzovat podmínky pro vydávání vědecko-odborných časopisů v ČR s ohledem na vědecké databáze a impakt faktor a návrhu strategie dalšího rozvoje vědecko-odborného časopisu EMI.Abstract:
This bachelor thesis is focusing on a publishing research results in scientific-technical journals within Czech Republic. The main goal of this thesis is the analysis of the requirements for emitting a scientific-technical journal in Czech Republic, which is focused on scientific databases and impact factor. Thesis output is aimed on strategy proposal of the further development in the scientific-technical …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 3. 2014
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 5. 2014
- Vedoucí: PhDr. Jan LAVRINČÍK, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Mrňka, Jan. Management a marketing vědeckého časopisu. Olomouc, 2014. bakalářská práce (Bc.). Moravská vysoká škola Olomouc. Moravská vysoká škola Olomouc
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Moravská vysoká škola Olomouc, Moravská vysoká škola OlomoucMoravská vysoká škola Olomouc
Moravská vysoká škola OlomoucBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podnikové informační systémy
Práce na příbuzné téma
Název
Vložil
Vloženo
Práva