Segmentation of washing detergents in the Czech Republic – Gabriela Pejlová
Gabriela Pejlová
Diplomová práce
Segmentation of washing detergents in the Czech Republic
Segmentace trhu pracích prostředků v České republice
Anotace:
Tato diplomová práce je věnována vysvětlení teorie segmentace trhu a následně její aplikace na trh pracích prostředků v České republice. Cílem této práce je popsání trendů segmentace trhu pracích prostředků v České republice a nalezení možných důvodů pro tento vývoj. Text se skládá ze tří částí - první část popisuje danou teorii, druhá část je zaměřena na detailní znázornění empirických dat o trhu …víceAbstract:
The master thesis is devoted to the explanation of the theory of market segmentation and then its application on the washing detergents market in the Czech Republic. The goal is to describe trends in segmentation of washing detergents and suggest possible reasons for them. Thus, the thesis is a combination of three parts -- the first depicts the theory in question, the second part captures empirical …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 2. 2012
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/33457
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 30. 8. 2012
- Vedoucí: Gina Cook
- Oponent: Aleš Lisa
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/33457
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / International Business - Central European Business Realities
Práce na příbuzné téma
-
Tenzidy pro šetrné prací prostředky
Lina Kieuová -
Dočista do čista. Způsob argumentace a přesvědčování v TV reklamě na prací prášky a čistící prostředky
Veronika Štědráková -
Dočista do čista. Způsob argumentace a přesvědčování v reklamě na prací prášky a čistící prostředky
Jitka Jelínková -
Vliv nákupního chování spotřebitele pro přípravu projektů Category managementu v kategorii pracích prostředků
Jana Hájková -
Prací prostředky a jejich dopady na životní prostředí
Martina Šilhavá -
Category management v oblasti pracích prostředků se zaměřením na dětský segment praní
Tereza Švubová -
Rostliny pro výrobu mýdel a pracích prostředků
Barbora STRNADOVÁ -
Segmentace trhu a výzkum chování zákazníků, jako předpoklad úspěšného umístění produktů konkrétního podnikatelského subjektu na trhu
Martin Tuček