Bc. Jozef Német
Bachelor's thesis
Přímý marketing v teorii i praxi
Direct Marketing in Theory and Practice
Anotácia:
Tato bakalářská práce je zaměřená na vysvětlení principů přímého marketingu. Z dostupných zdrojů popisuje moderní trendy v této oblasti a analyzuje průběh realizované kampaně vybraného podniku, která využila nástroje přímého marketingu. Na základě vyhodnocení výsledků kampaně dále navrhuje možnosti zvýšení efektivnosti přímého marketingu vybraného podniku.Abstract:
This bachelor thesis is focused on the explanation of the direct marketing principles. Based on available sources, it describes the modern trends in this field and it analyses the course of a realized campaign of a selected company that uses the direct marketing tools. On the basis of the campaign outcome analysis the thesis also suggests some options to increase the efficiency of direct marketing …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2013
Identifikátor:
https://is.ambis.cz/th/vx7jb/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 5. 6. 2013
- Vedúci: Ing. Tomáš Marek
- Oponent: PhDr. Ing. Václav Kupec, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBISBanking Institute/College of Banking
Bachelor programme / odbor:
Economics and Management / Economics and Small and Medium Enterprises Management
Práce na příbuzné téma
-
Multilevel marketing v rámci priameho predaja spoločnosti Eurona by Cerny
Jana Gajdicová -
International Direct Marketing of the selected company
Florian Kehrer -
Sports Marketing and Its Social Impact
Michael Rufer -
The Role of Direct Marketing in the CRM Strategy
Kamila Imanbayeva -
The Role of the Direct Marketing in IMC with the Creation of Proposal of the Particular Campaign
Valeriia Kabanova -
Tvorba, realizace a zhodnocení reklamní kampaně pro firmu SNEAKERGALLERY
Kamil Čech -
Volba optimálních mediatypů pro vybranou reklamní kampaň
Veronika Pelikánová -
Kritéria výběru médií pro reklamní kampaň
Michal Poláček