Bc. Jozef Német

Bachelor's thesis

Přímý marketing v teorii i praxi

Direct Marketing in Theory and Practice
Anotácia:
Tato bakalářská práce je zaměřená na vysvětlení principů přímého marketingu. Z dostupných zdrojů popisuje moderní trendy v této oblasti a analyzuje průběh realizované kampaně vybraného podniku, která využila nástroje přímého marketingu. Na základě vyhodnocení výsledků kampaně dále navrhuje možnosti zvýšení efektivnosti přímého marketingu vybraného podniku.
Abstract:
This bachelor thesis is focused on the explanation of the direct marketing principles. Based on available sources, it describes the modern trends in this field and it analyses the course of a realized campaign of a selected company that uses the direct marketing tools. On the basis of the campaign outcome analysis the thesis also suggests some options to increase the efficiency of direct marketing …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 5. 6. 2013
  • Vedúci: Ing. Tomáš Marek
  • Oponent: PhDr. Ing. Václav Kupec, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS

Banking Institute/College of Banking

Bachelor programme / odbor:
Economics and Management / Economics and Small and Medium Enterprises Management