Theses 

Marketingová kampaň Filharmonie Brno, zaměřená na děti z dětských domovů – BcA. Lenka Murasová

česky | in English | slovensky

Agenda:
Změnit agendu. Adresa v ISu:

Zpět na vyhledávání

BcA. Lenka Murasová

Bakalářská práce

Marketingová kampaň Filharmonie Brno, zaměřená na děti z dětských domovů

Marketing strategy of Brno Philharmonic aimed at children from orphanages

Anotace: Tento projekt vzniká ve spolupráci Filharmonie Brno, studentky 3. ročníku hudebního managementu HF JAMU Lenky Murasové a vybraných dětských domovů po celé ČR. Cílem projektu je pomoc dětem z Dětských domovů, přiblížit je kultuře, podpořit volnočasové aktivity, seznámit je s Filharmonií Brno. V prvním roce vznikne sbírka ošacení pro DD Dagmar, workshopy Filharmonie Brno pro děti z DD Dagmar a nakonec koncert pro děti z vybraných dětských domovů po celé ČR. Projekt se uskutečnil jako pilotní projekt, avšak bude opakován a obnovován i v dalších letech.

Abstract: The graduation project was conducted in cooperation of foster care institutions, Brno Philharmonic and Lenka Murasová, student of the 3rd year of the bachelor study program Music Management.

Klíčová slova: Integrace dětí z dětských domovů, marketingová kampaň Filharmonie Brno, koncert klasické hudby, práce s publikem, koncert pro mladé posluchače.

Jazyk práce: čeština

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 12. 6. 2017
  • Vedoucí: doc. Ing. MgA. Lucie Šilerová, Ph.D.
  • Oponent: doc. MgA. Hana Průchová, Ph.D.

Citační záznam

Citace dle ISO 690: LaTeX | HTML | text | BibTeX | Wikipedie

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Složka Odkaz na adresář do lokálního úložiště instituce
Jak jinak získat přístup k textu

Instituce archivující a zpřístupňující práci: Janáčkova akademie múzických umění v Brně, Hudební fakulta
https://is.jamu.cz/th/a9as8/


Nahoru | Aktuální datum a čas: 20. 3. 2019 02:25, 12. (sudý) týden

Soukromí

Kontakty: theses(zavináč/atsign)fi(tečka/dot)muni(tečka/dot)cz