Řešení geometrických úloh a mozaiky na 1. stupni ZŠ – Šárka FANTOVÁ
Šárka FANTOVÁ
Diplomová práce
Řešení geometrických úloh a mozaiky na 1. stupni ZŠ
Solving of geometrical problems and mosaics on primary school level
Anotace:
Diplomová práce se zabývá výukovým prostředím Mozaiky a jeho vlivem na motivaci a geometrickou představivost dětí primární školy. Základem diplomového úkolu je popsat a posoudit jednotlivé hodiny v experimentálním vyučování, ve kterém byly Mozaiky využívány. Během tohoto vyučování byly vytvářeny podmínky pro přirozenou diferenciaci žáků. V části Východiska řešení diplomového úkolu jsou vymezeny pojmy …víceAbstract:
This thesis deals with the learning environment of Mosaic and its impact on motivation and geometrical imagination of children of primary school. Fundamental task of this thesis is to describe and adjudicate individual teaching lessons of experimental teaching during which Mosaics were used. Conditions for natural differentiation of children were used during these lessons. Concepts related to the goal …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2011
Identifikátor:
13585
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. PhDr. Alena Hošpesová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
FANTOVÁ, Šárka. Řešení geometrických úloh a mozaiky na 1. stupni ZŠ. Č. Bud., 2011. diplomová práce (Mgr.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 29. 04. 2011
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Pedagogická fakultaJIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / NŠ-HV-C, Filosofie pro děti
Práce na příbuzné téma
-
Zastoupení české autorské pohádky ve vybraných čítankách pro 1. stupeň základní školy a její vliv na žáky 1. stupně ZŠ
Zdislava Suchomelová -
Postoje učitelů 1. stupně ZŠ na školách bez environmentální profilace k environmentální výchově na 1. stupni ZŠ
Lenka Blahynková -
Kultura v letech 1918-1948 jako reakce na politickou situaci v Československu a její využití v hodinách vlastivědy na 1. stupni ZŠ
Helena STOUPOVÁ -
Porovnání proporcionálního zastoupení časové dotace vyučovaných předmětů v rámci studia učitelství pro 1. stupeň ZŠ na VŠ a v rámci výuky na 1. stupni ZŠ
Pavel KŘIVAN -
Obecné a specifické rysy gymnaziálního školství v českých zemích ve zvoleném regionu v období socialismu (1948-1989)- Na příkladu šumperského gymnázia v letech (1948 - 1989)
Vojtěch PAVLÍK -
Využití Flash animací pro výuku geometrie na ZŠ
Lukáš Krištof -
Elektronická skripta pro výuku Konstrukční geometrie - zobrazení v rovině
Jana Kašparová -
Lineární perspektiva ve výtvarném umění. Náměty pro mezioborovou výuku geometrie a výtvarné výchovy na základní škole.
Aneta Šnajdarová
Název
Vložil
Vloženo
Práva