Hudebně pohybové činnosti jako prostředek socializace dětí ve věku 5-6 let v mateřské škole. – Kateřina VAŠATOVÁ
Kateřina VAŠATOVÁ
Bakalářská práce
Hudebně pohybové činnosti jako prostředek socializace dětí ve věku 5-6 let v mateřské škole.
Musically locomotive activities as a means of socialization of children at the age of 5-6 years in kindergarten.
Anotace:
Bakalářská práce s názvem "Hudebně pohybové činnosti jako prostředek socializace dětí ve věku 5-6 let v mateřské škole" se zabývá socializací čili začleňováním předškolních dětí ve věku 5-6 let do činností pohybových a hudebních, které probíhají během pobytu v mateřské škole. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Cílem teoretické části je vymezit charakteristiku dítěte v předškolním …víceAbstract:
The bachelor's thesis titled "Musically locomotive activities as a means of socialization of children at the age of 5-6 years in kindergarten" delves into the process of socialisa-tion, focusing on how preschool children aged 5-6 socialise through movement and music activities within the kindergarten setting. The thesis is divided into two parts: theoretical and practical, respectively. The theoreti …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2023
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PhDr. Dana Novotná, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
VAŠATOVÁ, Kateřina. \textit{Hudebně pohybové činnosti jako prostředek socializace dětí ve věku 5-6 let v mateřské škole.}. Online. Bakalářská práce. Ústí nad Labem: Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem, Pedagogická fakulta. 2023. Dostupné z: https://theses.cz/id/545slo/.
Jak správně citovat práci
VAŠATOVÁ, Kateřina. Hudebně pohybové činnosti jako prostředek socializace dětí ve věku 5-6 let v mateřské škole.. Ústí nad Labem, 2023. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Pedagogická fakultaUNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Učitelství pro mateřské školy
Práce na příbuzné téma
-
Hudba v rukou dětí včera a dnes. Z názvu je patrné, že práce bude historicko-srovnávací. Cílem práce je analyzovat, proč v současné době neplatí rčení "Co Čech, to muzikant". Jaké okolnosti ovlivňují aktivní přístup dětí k hudbě. Při výzkumu budou osloveni žáci 2. stupně ZŠ a současně i jejich rodiče a prarodiče. Prostředkem výzkumu bude nestandardizovaný dotazník. Výzkum bude posuzovat důvody rozdílného postoje v generačních vlnách k výuce hry na hudební nástroje nebo zpěvu a to v oblasti amatérského a odborného získávání znalostí. Stěžejní otázkou je, proč se děti nechtějí učit hrát na hudební nástroje a proč již není zájem dětí o individuální nebo sborový zpěv.
Jaroslav LÖFFELMAN -
Sborový zpěv jako hudební činnost rozvíjející hudebně nadané děti v mateřské škole
Šárka OSTRÁ