Noshdar MUHAMED

Bakalářská práce

Osobní prodej v multilevelové společnosti

Direct selling in multilevel company
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá taktikou osobního prodeje ve společnosti zabývající se multilevel marketingem. V práci bude přiblížené hlavní postupy, jakým způsobem vybraná firma síťového marketingu funguje. Prostřednictvím mystery shoppingu bude hodnoceno osobní prodej několika distributorů. Dále se věnuji vyhodnocení dotazníkového šetření zaměřeného na spokojenost zákazníků s obchodními zástupci …více
Abstract:
This bachelor thesis deals with the tactics of personal selling in companies dealing with multilevel marketing. The work will be brings forward main procedures, the way chosen company network marketing works. Through mystery shopping will be rated a personal sale of several distributors. Further I describe the evaluation of the questionnaire focused on customer satisfaction with the sales representatives …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 3. 2017
Zveřejnit od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 22. 5. 2017
  • Vedoucí: Ing. Michaela Jánská, PhD.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

MUHAMED, Noshdar. Osobní prodej v multilevelové společnosti. Ústí nad Labem, 2017. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomická

UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM

Fakulta sociálně ekonomická

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management