Rozvoj vztahů se strategickými dodavateli – Bc. Lukáš Hruška
Bc. Lukáš Hruška
Diplomová práce
Rozvoj vztahů se strategickými dodavateli
Developing relationships with strategic suppliers
Anotace:
Diplomová práce Rozvoj vztahů se strategickými dodavateli obsahuje teoretické poznatky o marketingových prostředích podniku a metod jejich analyzování, o tržních prostředích, kterých se podnik účastní, o zásadním pojmu dodavatel, rozvoji vztahů se zákazníky a dodavateli a hodnototvorném procesu podniku. V praktické části diplomová práce představí vybraný podnik TramVaz spol. s r.o. a následně zanalyzuje …víceAbstract:
The Master‘s thesis on Development of Strategic Supplier Relationships provides first a theoretical framework together with the findings in the field of a firm‘s marketing environments and analytical tools for analysing thereof, markets where the firm in question operates, the underlying concept of the term supplier, development of customer- supplier relationships, and then the firm’s value-creating …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2015
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/wppqi/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 6. 2015
- Vedoucí: Ing. Miloslav Šašek
- Oponent: PhDr. Petr Váňa
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Transfer of professional development to classroom teaching. An analysis of professional development courses at the University College of Teacher Education in Vienna, Austria.
Martin Klein -
Rozvoj vztahů se strategickými dodavateli a jeho význam pro úspěch podniku v prostředí B2B.
Tomáš Koudelka -
Rozvoj vztahů se strategickými dodavateli
Jan Stuna -
Rozvoj vztahů se strategickými dodavateli
Kateřina Hladíková -
Rozvoj vztahů se strategickými dodavateli
Jan Stuna -
Rozvoj vztahů se strategickými dodavateli
Kateřina Hladíková -
Rozvoj vztahů s dodavateli v nábytkářské firmě.
Silvie Krzystková -
Komparace a vyhodnocení chování tržních subjektů na trzích B2B, B2C, C2B a C2C
Štěpánka Bořková