Projekt zvýšení spokojenosti zákazníků ve firmě MPL Trading, spol. s r.o. – Bc. Lenka Vyoralová
Bc. Lenka Vyoralová
Master's thesis
Projekt zvýšení spokojenosti zákazníků ve firmě MPL Trading, spol. s r.o.
Project of Satisfaction Increasing in the Company MPL Trading, spol. s r.o.
Abstract:
Cílem této diplomové práce bylo zjistit spokojenost zákazníků se společnostní MPL Trading, spol. s r.o. a následně navrhnout projekt ke zvýšení jejich spokojenosti. Práce byla rozdělena do dvou částí na teoretickou a praktickou. V teoretické části byly zpracovány teoretické poznatky o spokojenosti zákazníků, měření spokojenosti pomocí dotazníkové metody, základech věrnostního programu, webových stránek …moreAbstract:
The aim of this diploma thesis was to determine the customer satisfaction with the company MPL Trading spol. s r.o. and subsequently to propose a project to increase the satisfaction. The work was divided into two parts: theoretical and practical. In the theoretical part there was processed the theoretical knowledge about customer satisfaction, measuring satisfaction by using questionnaires, about …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 2. 5. 2012
Accessible from:: 2. 5. 2012
Thesis defence
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
VYORALOVÁ, Lenka. \textit{Projekt zvýšení spokojenosti zákazníků ve firmě MPL Trading, spol. s r.o.}. Online. Master's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Management and Economics. 2012. Available from: https://theses.cz/id/54do68/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Vyoralová, Lenka. Projekt zvýšení spokojenosti zákazníků ve firmě MPL Trading, spol. s r.o.. Zlín, 2012. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 2.5.2012
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 2. 5. 2012 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsMaster programme / field:
Economics and Management / Management and Marketing
Theses on a related topic
-
Vliv logistiky internetového obchodu na spokojenost zákazníků
Daniel Černý -
SPOKOJENOST A LOAJALITA ZÁKAZNÍKŮ PODNIKŮ INTERNETOVÉHO OBCHODU
Veronika Mašínová -
Spokojenost s opatřeními v oblasti používání platebních karet při nákupu přes internet
Markéta CHYLÍKOVÁ -
Projekt zvýšení spokojenosti zákazníků v internetovém obchodě Notino
Tereza Fleková -
Projekt zvýšení spokojenosti zákazníků v internetovém obchodě Notino
Tereza Fleková -
Spokojenost zákazníků se službami e-shopů
Riki Herinků -
Vztah chování zákazníků na webu a příjmů vybraného e-shopu
Jan Žebrák -
E-shop pro počítačové a konzolové hry
David Nyč