Projekt zvýšení spokojenosti zákazníků ve firmě MPL Trading, spol. s r.o. – Bc. Lenka Vyoralová
Bc. Lenka Vyoralová
Diplomová práce
Projekt zvýšení spokojenosti zákazníků ve firmě MPL Trading, spol. s r.o.
Project of Satisfaction Increasing in the Company MPL Trading, spol. s r.o.
Anotace:
Cílem této diplomové práce bylo zjistit spokojenost zákazníků se společnostní MPL Trading, spol. s r.o. a následně navrhnout projekt ke zvýšení jejich spokojenosti. Práce byla rozdělena do dvou částí na teoretickou a praktickou. V teoretické části byly zpracovány teoretické poznatky o spokojenosti zákazníků, měření spokojenosti pomocí dotazníkové metody, základech věrnostního programu, webových stránek …víceAbstract:
The aim of this diploma thesis was to determine the customer satisfaction with the company MPL Trading spol. s r.o. and subsequently to propose a project to increase the satisfaction. The work was divided into two parts: theoretical and practical. In the theoretical part there was processed the theoretical knowledge about customer satisfaction, measuring satisfaction by using questionnaires, about …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 5. 2012
Zveřejnit od: 2. 5. 2012
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Vyoralová, Lenka. Projekt zvýšení spokojenosti zákazníků ve firmě MPL Trading, spol. s r.o.. Zlín, 2012. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 2.5.2012
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 2. 5. 2012 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a marketing
Práce na příbuzné téma
-
Vliv logistiky internetového obchodu na spokojenost zákazníků
Daniel Černý -
SPOKOJENOST A LOAJALITA ZÁKAZNÍKŮ PODNIKŮ INTERNETOVÉHO OBCHODU
Veronika Mašínová -
Spokojenost s opatřeními v oblasti používání platebních karet při nákupu přes internet
Markéta CHYLÍKOVÁ -
Projekt zvýšení spokojenosti zákazníků v internetovém obchodě Notino
Tereza Fleková -
Projekt zvýšení spokojenosti zákazníků v internetovém obchodě Notino
Tereza Fleková -
Spokojenost zákazníků se službami e-shopů
Riki Herinků -
Vztah chování zákazníků na webu a příjmů vybraného e-shopu
Jan Žebrák -
E-shop pro počítačové a konzolové hry
David Nyč