Bc. Andrea Straková

Diplomová práce

Moderní aplikace marketingové komunikace

Modern Application of Marketing Communication
Anotace:
Diplomová práce se zabývá marketingovou komunikací v prostředí dvou známých pivovarů. V diplomové práci nejprve vymezíme základní pojmy týkající se marketingové komunikace, kde popíšeme jak tradiční nástroje, tak nejnovější postupy používané v praxi. Na základě literární rešerše oborových teorií bude cílem diplomové práce zjištění, které marketingové metody, nebo alespoň prvky, lze u vybraného podniku …více
Abstract:
The thesis deals with marketing communication in the environment of two known breweries. In this diploma thesis we first define the basic concepts related to marketing communication, where we describe both traditional tools and the latest practices used in practice. The aim of the thesis is to find out which marketing methods, or at least the elements, can be considered modern for a selected company …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 7. 2019

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 21. 8. 2019
  • Vedoucí: prof. Ing. František Zich, DrSc.
  • Oponent: doc. Mgr. Ondřej Roubal, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní