Bc. Polina Sorokina

Diplomová práce

The utilization of social media for building personal brands of artists in the Czech and Slovak contexts. Several case studies focusing on the period from 2014 to 2024

The utilization of social media for building personal brands of artists in the Czech and Slovak contexts. Several case studies focusing on the period from 2014 to 2024
Anotace:
Tato diplomová práce se věnuji zkoumání využití sociálních médií pro budo-vání osobních značek umělců v českém a slovenském kontextu se zaměřením na období 2014 až 2024. Na základě teoretických základů sociálních médií, brandingu a marketingového výzkumu zkoumám, jak umělci využívají digitální prostory budovat osobní značku a zviditelnit ji publiku. Diplomová práce využívá smíšený přístup, teo-retickou …více
Abstract:
This thesis explores the utilization of social media for building personal brands of artists within the Czech and Slovak contexts, focusing on the period from 2014 to 2024. Drawing on theoretical foundations of social media, branding and marketing research, I explore how artists use digital spaces to build personal brand and make them visible to audience. The diploma work employs a mixed-methods approach …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 5. 2024

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 12. 6. 2024
  • Vedoucí: doc. Mgr. Jana Horáková, Ph.D.
  • Oponent: doc. Ing. František Svoboda, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakulta

Masarykova univerzita

Filozofická fakulta

Magisterský studijní program / obor:
Management v kultuře / Management v kultuře