The utilization of social media for building personal brands of artists in the Czech and Slovak contexts. Several case studies focusing on the period from 2014 to 2024 – Bc. Polina Sorokina
Bc. Polina Sorokina
Diplomová práce
The utilization of social media for building personal brands of artists in the Czech and Slovak contexts. Several case studies focusing on the period from 2014 to 2024
The utilization of social media for building personal brands of artists in the Czech and Slovak contexts. Several case studies focusing on the period from 2014 to 2024
Anotace:
Tato diplomová práce se věnuji zkoumání využití sociálních médií pro budo-vání osobních značek umělců v českém a slovenském kontextu se zaměřením na období 2014 až 2024. Na základě teoretických základů sociálních médií, brandingu a marketingového výzkumu zkoumám, jak umělci využívají digitální prostory budovat osobní značku a zviditelnit ji publiku. Diplomová práce využívá smíšený přístup, teo-retickou …víceAbstract:
This thesis explores the utilization of social media for building personal brands of artists within the Czech and Slovak contexts, focusing on the period from 2014 to 2024. Drawing on theoretical foundations of social media, branding and marketing research, I explore how artists use digital spaces to build personal brand and make them visible to audience. The diploma work employs a mixed-methods approach …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 5. 2024
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/k4qcz/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 12. 6. 2024
- Vedoucí: doc. Mgr. Jana Horáková, Ph.D.
- Oponent: doc. Ing. František Svoboda, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
SOROKINA, Polina. \textit{The utilization of social media for building personal brands of artists in the Czech and Slovak contexts. Several case studies focusing on the period from 2014 to 2024}. Online. Diplomová práce. Brno: Masarykova univerzita, Filozofická fakulta. 2024. Dostupné z: https://theses.cz/id/54wmuh/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Management v kultuře / Management v kultuře
Práce na příbuzné téma
-
Zásady brand identity a jejich aplikace při tvorbě návrhu brand identity svíček Emiu
Thi Thanh Huyen Ngoová -
Brand Identity in Design of Industrial Product
Martin Ondra -
Identita a image značky Strany zelených pohledem jejího vedení, její členské základny a veřejnosti
Lukáš Havlík -
Vizuální identita módní značky
Libor Stuchlík -
Social Media Narcissism at Marketing Service
Iuliia Baboshkina -
Využití sociálních médií pro osobní branding
Anna Sviridova -
Art branding: Umělec jako značka
Michaela Coufalová -
Branding umělce na příkladu malíře Václava Radimského
Daniela Ludvíková