Program {\clqq}Škola podporující zdraví" – Bc. Jana BRÁZDILOVÁ
Bc. Jana BRÁZDILOVÁ
Diplomová práce
Program {\clqq}Škola podporující zdraví"
A program {\clq}qThe school supports the health"
Anotace:
Hlavním tématem mé diplomové práce je program Zdravá škola na Základní škole Myslo-čovice a jeho hodnocení pedagogy, kteří na této škole vyučují. Ve svém dotazníkovém šet-ření zjišťuji, jak pedagogové hodnotí přínos programu pro žáky, jak se odráží program v jejich výukových metodách a ve vztazích mezi žáky a pedagogy.Abstract:
The main topic of my thesis is a program Healthy school in a basic school Myslocovice and its evaluation by teachers on this school. In my questionaire I am trying to find out how teachers evaluate a contribution of this program for pupil and consequences in teachers educational methods and in a relationships between students and teachers.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 5. 2009
Zveřejnit od: 15. 5. 2009
Identifikátor:
11342
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 6. 2009
Citační záznam
Jak správně citovat práci
BRÁZDILOVÁ, Jana. Program {\clqq}Škola podporující zdraví". Zlín, 2009. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 15. 05. 2009
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 15. 5. 2009 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta humanitních studiíMagisterský studijní program / obor:
Pedagogika / Sociální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Tvorba produktu cestovního ruchu pro segment škol
Zuzana Kozáčková -
Duševní zdraví a psychologická pohoda starších adolescentů v kontextu pandemie covid-19 ve vztahu k osobnostním rysům, perfekcionismu a užívání sociálních sítí
Šárka Horáková -
Pohoda sociálního prostředí ve třídě střední školy a její ovlivňování učitelem
Hana WILLASCHKOVÁ -
Pohybové chování a emoční pohoda žáků Základní školy Jablonné nad Orlicí
Filip FALTUS -
Pohybové chování a osobní pohoda žáků Základní školy Uherský Ostroh
Lukáš PÍREK -
Pohybové chování a osobní pohoda žáků Základní školy Nové Město nad Metují
Aneta TUČKOVÁ -
Informovanost pedagogů výchovy ke zdraví o problematice poruch příjmu potravy
Anežka Muchová -
Zkušenosti českých pedagogů výchovy ke zdraví s žáky s poruchami příjmu potravy
Veronika Gilbertová