Marketingová komunikácia mesta Banská Štiavnica ako pamiatka UNESCO – Petra Michaličková
Petra Michaličková
Bachelor's thesis
Marketingová komunikácia mesta Banská Štiavnica ako pamiatka UNESCO
Marketingová komunikace města Banská Štiavnica jakožto památky světového kulturního dědictví UNESCO
Anotácia:
Hlavním cílem bakalářské práce je návrh nové marketingové strategie pro město Banská Štiavnica, které je zařazené na Seznamu světového dědictví UNESCO. Marketingová strategie byla navržena společně s rozpočtem a harmonogramem. Praktické části předcházela analýza současné situace, která byla uskutečněná dotazníkovým šetřením a řízenými rozhovory, na základě kterých byla vypracována SWOT analýza. Teoretickou …viacAbstract:
The main goal of the bachelor thesis is to create a new marketing strategy for the city Banská Štiavnica, which is included in the UNESCO List of World Heritage. The marketing strategy was designed together with the budget and timetable. The practical part was preceded by an analysis of the current situation, which was carried out by questionnaire survey and interviews according which the SWOT analysis …viacAbstract:
Hlavným cieľom bakalárskej práce je návrh novej marketingovej stratégie pre mesto Banská Štiavnica, ktoré je zaradené na Zoznam svetového dedičstva UNESCO. Marketingová stratégia bola navrhnutá spolu s rozpočtom a harmonogramom. Praktickej časti predchádzala analýza súčasnej situácie, ktorá bola uskutočnená dotazníkovým šetrením a riadenými rozhovormi, na základe ktorých bola spracovaná SWOT analýza …viacKľúčové slová
Cestovní ruch marketingová strategie Banská Štiavnica destinace kulturní dědictví UNESCO marketingová komunikace destinace
Jazyk práce: Slovak
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 5. 2018
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Ing. Igor Nečas
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendel University in Brno
Faculty of Business and EconomicsBachelor programme / odbor:
Economics and management / Tourism Management
Práce na příbuzné téma
-
An Analysis of Marketing Communication of Amnesty International
Leila Butskhrikidze -
Online Marketing as a Part of Marketing Communication of a Small Business
Elina Soitu -
The role of socio-cultural factors of a selected country for developing marketing communication tools of a selected company: A case study
Barbora Flegelová -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Forms and functions of speech acts in marketing and intercultural communication and their impact on corporate marketing communication results
Mariya Belozyorova -
Marketing communication of universities in Czech Republic for international students
Jino Raju Kollasserry -
Marketing Communication of Football Clubs through Social Media
Amal Devassy -
The Secrets of Communication in Marketing Communication
Lalita Berikbaeva