Petra Michaličková

Bachelor's thesis

Marketingová komunikácia mesta Banská Štiavnica ako pamiatka UNESCO

Marketingová komunikace města Banská Štiavnica jakožto památky světového kulturního dědictví UNESCO
Anotácia:
Hlavním cílem bakalářské práce je návrh nové marketingové strategie pro město Banská Štiavnica, které je zařazené na Seznamu světového dědictví UNESCO. Marketingová strategie byla navržena společně s rozpočtem a harmonogramem. Praktické části předcházela analýza současné situace, která byla uskutečněná dotazníkovým šetřením a řízenými rozhovory, na základě kterých byla vypracována SWOT analýza. Teoretickou …viac
Abstract:
The main goal of the bachelor thesis is to create a new marketing strategy for the city Banská Štiavnica, which is included in the UNESCO List of World Heritage. The marketing strategy was designed together with the budget and timetable. The practical part was preceded by an analysis of the current situation, which was carried out by questionnaire survey and interviews according which the SWOT analysis …viac
Abstract:
Hlavným cieľom bakalárskej práce je návrh novej marketingovej stratégie pre mesto Banská Štiavnica, ktoré je zaradené na Zoznam svetového dedičstva UNESCO. Marketingová stratégia bola navrhnutá spolu s rozpočtom a harmonogramom. Praktickej časti predchádzala analýza súčasnej situácie, ktorá bola uskutočnená dotazníkovým šetrením a riadenými rozhovormi, na základe ktorých bola spracovaná SWOT analýza …viac
 
 
Jazyk práce: Slovak
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 5. 2018

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedúci: Ing. Igor Nečas

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakulta