Návrh B2C a B2B prodeje nábytku online – Bc. Veronika Tylová
Bc. Veronika Tylová
Diplomová práce
Návrh B2C a B2B prodeje nábytku online
Proposal for B2B and B2C furniture sales online
Anotace:
Diplomová práce se zaměřuje na analýzu a srovnání online prodeje nábytku v prostředí B2B (business-to-business) a B2C (business-to-consumer) a návrhu konkrétního modelu v praxi. V rámci výzkumu jsou zkoumány strategie, marketingové přístupy a logistické aspekty online prodeje nábytku, s cílem identifikovat klíčové faktory úspěchu v obou segmentech. Práce vysvětluje problematiku jednotlivých modelů …víceAbstract:
The thesis focuses on the analysis and comparison of online furniture sales in the B2B (business-to-business) and B2C (business-to-consumer) environments, along with proposing a specific practical model. The research investigates strategies, marketing approaches, and logistical aspects of online furniture sales to identify key success factors in both segments. The thesis explains the challenges of …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 5. 2024
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 29. 5. 2024
- Vedoucí: doc. Ing. Milan Gaff, Ph.D.
- Oponent: Tomáš Lukeš, externi
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Lesnická a dřevařská fakultaMendelova univerzita v Brně
Lesnická a dřevařská fakultaMagisterský studijní program / obor:
Nábytkové inženýrství / Nábytkové inženýrství
Práce na příbuzné téma
-
Mass customization as a business model: Business plan for online furniture company
Martin Žák -
A business model analysis of a local furniture retailer
Philipp Reiter -
Internetový obchod a doplňkový prodej na výdejních místech
Ondřej Pyclík -
Přímý prodej D2D
David Švec -
Hodnototvorné procesy se specifikací na proces obchodu a prodeje
Tereza Baloušková -
Komparace a vyhodnocení chování tržních subjektů na trzích B2B, B2C, C2B a C2C
Štěpánka Bořková -
Komparace a vyhodnocení chování tržních subjektů na trzích B2B, B2C, C2B a C2C
Pavel Kasal -
Specifika působení vybrané firmy na B2B a B2C trzích
Yevgen Getman