Marketingový mix Hotelu a restaurace Pod Zeleným dubem – Bc. Natálie Faltýnková
Bc. Natálie Faltýnková
Bakalářská práce
Marketingový mix Hotelu a restaurace Pod Zeleným dubem
Marketing mix of Hotel and Restaurant Pod Zeleným dubem
Anotace:
Bakalářská práce se bude zabývat marketingovým mixem vybrané společnosti. Cílem práce bude posouzení jednotlivých nástrojů marketingového mixu vybrané společnosti a zároveň navržení doporučení pro zlepšení. V první části práce budou vymezeny jednotlivé prvky marketingového mixu. V následující části bude realizovaných několik výzkumů nejen pro zhodnocení využívání jednotlivých nástrojů danou společností …víceAbstract:
This bachelor thesis deals with a marketing mix of a selected company. The aim of this thesis is to evaluate individual tools of the marketing mix of the selected company and simultaneously propose recommendations for an improvement. In the first part of the thesis selected elements of the marketing mix are going to be defined. In the following part several questionnaires are going to completed not …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2021
Identifikátor:
https://is.slu.cz/th/ccwj1/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 31. 5. 2021
- Vedoucí: Ing. Veronika Braciníková, Ph.D.
- Oponent: Ing. Radka Bauerová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéSlezská univerzita v Opavě
Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Možnosti distribuce a marketingové komunikace Matějova pekařství a.s.
Adriana Borovcová -
Specifika integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Výroba a distribuce alkoholu - případová studie Jan Becher)
Eva Kotýnková -
Marketingová komunikace vybrané firmy
Eliška Pechalová -
Marketingová komunikace společnosti Kaufland
Kavka Kavka -
Možnosti využití způsobu marketingové komunikace firmy Sage ve Spojeném království pro českou pobočku
Jan Řehák -
Marketingová komunikace sportovního klubu
Jaroslav Jančar -
Marketingová komunikace v prostředí startupu
Marie Fajstavrová -
Doporučená cena vs. tržní cena nehmotných produktů herního průmyslu
David Chittenden