Marketingový mix Hotelu a restaurace Pod Zeleným dubem – Bc. Natálie Faltýnková
Bc. Natálie Faltýnková
Bachelor's thesis
Marketingový mix Hotelu a restaurace Pod Zeleným dubem
Marketing mix of Hotel and Restaurant Pod Zeleným dubem
Abstract:
Bakalářská práce se bude zabývat marketingovým mixem vybrané společnosti. Cílem práce bude posouzení jednotlivých nástrojů marketingového mixu vybrané společnosti a zároveň navržení doporučení pro zlepšení. V první části práce budou vymezeny jednotlivé prvky marketingového mixu. V následující části bude realizovaných několik výzkumů nejen pro zhodnocení využívání jednotlivých nástrojů danou společností …moreAbstract:
This bachelor thesis deals with a marketing mix of a selected company. The aim of this thesis is to evaluate individual tools of the marketing mix of the selected company and simultaneously propose recommendations for an improvement. In the first part of the thesis selected elements of the marketing mix are going to be defined. In the following part several questionnaires are going to completed not …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 4. 2021
Identifier:
https://is.slu.cz/th/ccwj1/
Thesis defence
- Date of defence: 31. 5. 2021
- Supervisor: Ing. Veronika Braciníková, Ph.D.
- Reader: Ing. Radka Bauerová, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
FALTÝNKOVÁ, Natálie. \textit{Marketingový mix Hotelu a restaurace Pod Zeleným dubem}. Online. Bachelor's thesis. Opava: Silesian University in Opava, School of Business Administration in Karvina. 2021. Available from: https://theses.cz/id/5587h9/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéSilesian University in Opava
School of Business Administration in KarvinaBachelor programme / field:
Economics and Management / Business Economics and Management
Theses on a related topic
-
Možnosti distribuce a marketingové komunikace Matějova pekařství a.s.
Adriana Borovcová -
Specifika integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Výroba a distribuce alkoholu - případová studie Jan Becher)
Eva Kotýnková -
Marketingová komunikace vybrané firmy
Eliška Pechalová -
Marketingová komunikace společnosti Kaufland
Kavka Kavka -
Možnosti využití způsobu marketingové komunikace firmy Sage ve Spojeném království pro českou pobočku
Jan Řehák -
Marketingová komunikace sportovního klubu
Jaroslav Jančar -
Marketingová komunikace v prostředí startupu
Marie Fajstavrová -
Doporučená cena vs. tržní cena nehmotných produktů herního průmyslu
David Chittenden