Bc. Robert Dunovský
Master's thesis
Rozbor image vybrané firmy/značky
Image analysis of selected company/brand
Abstract:
Diplomová práce se zaměřuje na utváření korporátní image a projevy jejích jednotlivých složek navenek – firemní image. Cílem práce bylo na základě sumarizovaných teoretických poznatků realizovat analýzu image vybrané firmy/značky.Abstract:
The diploma thesis focuses on developing of corporate image and its manifestation to the public. The aim of this work was to analyze the corporate image of selected corporation / brand based on a summary of theoretical knowledge.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 16. 4. 2018
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/hy2xt/
Thesis defence
- Date of defence: 12. 6. 2018
- Supervisor: Mgr. Michal Tomčík, PhD.
- Reader: PhDr. Karel Eliáš, CSc.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Budování corporate identity pomocí nástrojů marketingové komunikace
David Vincenc -
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahu. Metody komunikace a sledované cíle. Výzkum spojení komunikace-produkt-konkurenční výhoda-odlišení se-vztah.
Jan Králík -
Integrovaná marketingová komunikace Národního divadla v Brně
Hana Langerová -
Analýza marketingové komunikace ve firmě ABB
Tomáš Ondračka -
Podpora prodeje jako nástroj integrované marketingové komunikace ve vybrané firmě v sektoru finančních služeb
Michal Plaček -
Korporátní komunikace vybrané společnosti z kategorie FMCG prostřednictvím sociálních médií
Martina Šafránková -
Moderní nástroje marketingové komunikace
Aneta Archlebová -
Interkulturní komunikace ziskového sektoru bankovnictví, jakožto nedílné součásti cestovního ruchu.
Kristýna Brožová