Denisa Vaňková
Bachelor's thesis
Profil návštěvníka Domažlicka
The Profile of the Visitor of Domažlicko Region
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá charakteristikou typického návštěvníka destinace Domažlicko. Cílem práce je sestavit profil návštěvníka této destinace, v němž bude návštěvník vymezen především na základě jeho chování v destinaci, při plánování cesty a také ve vztahu k produktu cestovního ruchu. Součástí práce je také segmentace návštěvníka na základě demografických, geografických a socio-ekonomických kritérií …moreAbstract:
This bachelor thesis focuses on the characteristics of the typical visitor of Domažlicko region. The aim of the thesis is to define the profile of the visitor of this destination. The profile characterizes the visitor in relation to the tourism product and it also describes his behaviour during the stay in the destination and when planning the trip. Moreover, segmentation according to the demographic …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 18. 9. 2020
Identifier:
https://vskp.vse.cz/eid/82489
Thesis defence
- Date of defence: 24. 5. 2021
- Supervisor: Jiří Vaníček
- Reader: Kateřina Chaloupková
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/82489
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Cestovní ruch a regionální rozvoj
Theses on a related topic
-
Personální marketing ve vybrané organizaci
Pavel Jiran -
Exploring the Effectiveness of Social Media Marketing on Enhancing Brand Awareness for Mayalukas Marketing Agency
Maria Laura Elvir Ramirez -
Fygitální marketing
Alexandra Stušová -
Personální marketing ve vybrané společnosti veřejného sektoru
Lenka Kaňková -
Smyslový marketing jako zdroj konkurenční výhody ve vybrané komerční taneční skupině
Justýna Lecianová -
Marketingový výzkum- mystery shopping/ Marketing research- mystery
Karolína Vaňková -
Profil návštěvníka destinace - výchozí krok pro doporučení inovací marketingového mixu
Veronika Magon -
Profily návštěvníků destinace Moravský kras a okolí
Pavel Novák