Měření efektivnosti vybraných formátů marketingového sdělení na sociální síti Facebook – Vojtěch Grösser
Vojtěch Grösser
Bakalářská práce
Měření efektivnosti vybraných formátů marketingového sdělení na sociální síti Facebook
Measuring the effectivity of selected formats of marketing messages on the social site Facebook
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá vybranými formáty marketingového sdělení na sociální sítí Facebook. Součástí práce jsou teoretické poznatky o digitálním marketingu a sociálních mediích. Dále je u poznatků také k dispozici přehled nabízených formátů. V praktické části je pro tyto formáty vytvořen dotazník, pomocí něhož je měřena efektivnost vybraných formátů.Abstract:
This Bachelor Thesis deals with selected formats of marketing messages on Facebook. The thesis provides a theoretical overview of digital marketing and social media. A summary of available ad formats is also presented. To measure the effectivity of selected formats, a questionnaire is used.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 8. 2019
Identifikátor:
http://evskp.uhk.cz/eB11651
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 9. 2019
- Vedoucí: doc. Ing. Pavel Bachmann, Ph.D.
- Oponent: Dr. Ing. Vítězslav Hálek, MBA, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
GRÖSSER, Vojtěch. \textit{Měření efektivnosti vybraných formátů marketingového sdělení na sociální síti Facebook}. Online. Bakalářská práce. Hradec Králové: Univerzita Hradec Králové, Fakulta informatiky a managementu. 2019. Dostupné z: https://theses.cz/id/55sbdv/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 16. 9. 2019 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Hradec KrálovéUniverzita Hradec Králové
Fakulta informatiky a managementuBakalářský studijní program / obor:
Systémové inženýrství a informatika / Informační management
Práce na příbuzné téma
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
Marketing na sociálních sítích
Viktória Včelková -
Project of Marketing Campaign for Fitness Center Box-Fit Gym
Martina Vokáčová -
Úspěšná strategie PPC reklamy a reklamy na sociálních sítích v platformách Facebook a Google
Lukáš Kossakowski
Název
Vložil
Vloženo
Práva