Marketing zaměřený na generaci 50+ – Michaela Stránská
Michaela Stránská
Diplomová práce
Marketing zaměřený na generaci 50+
Marketing for generations at the age of 50+
Anotace:
Cílem diplomové práce je vytvořit doporučení pro obchodní strategie a marketingové kampaně zacílené na spotřebitele starší padesáti let. Dílčím cílem práce je charakterizovat generace spadající do této věkové kategorie. V rámci práce je realizován vlastní kvalitativní výzkum, prostřednictvím kterého byly zjišťovány potřeby věkové skupiny 50+ a názory na současné marketingové kampaně přímo od těch, …víceAbstract:
The aim of this thesis is to make recommendations for business and marketing strategies focused on consumers 50+. The second (sub) aim is to characterize generations belonging to this age group. The thesis presents own qualitative research concentrated on discovering needs of this target groups and finding out opinions on current marketing campaigns targeting these consumers. The thesis contributes …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 1. 2017
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/71658
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 17. 1. 2018
- Vedoucí: Petr Král
- Oponent: Martin Machek
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/71658
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Digital Marketing and Audience Development: Analysing efficiency of current approaches through online behaviour mapping of specific target groups
Shubham Thakur -
Use of student-engaging methods and group work in ELT at lower-secondary school
Eva KONÍČKOVÁ -
Proposal of marketing comunication for selected product
Martin Dovičin -
Specifika spotřebitelského segmentu „stříbrné generace“ a možnosti marketingových komunikací při uspokojování jejich potřeb
Lucie Vlachová -
Generace X, Y, Z a Baby Boomers na trzích práce v České a Slovenské republice se zřetelem na mzdové rozdíly v Praze a Bratislavském kraji
Zuzana Frecerová -
Belonging to a group; Group identity and consumer culture
Eva Pilmaierová -
Belonging to a group - Group identity - Jewellery marketing (Tiffany&Co)
Damjan Bogdanovic -
Group theoretical properties of the group generated by the action of the AES-128 key schedule
Patrick Appah