Michaela Stránská

Diplomová práce

Marketing zaměřený na generaci 50+

Marketing for generations at the age of 50+
Anotace:
Cílem diplomové práce je vytvořit doporučení pro obchodní strategie a marketingové kampaně zacílené na spotřebitele starší padesáti let. Dílčím cílem práce je charakterizovat generace spadající do této věkové kategorie. V rámci práce je realizován vlastní kvalitativní výzkum, prostřednictvím kterého byly zjišťovány potřeby věkové skupiny 50+ a názory na současné marketingové kampaně přímo od těch, …více
Abstract:
The aim of this thesis is to make recommendations for business and marketing strategies focused on consumers 50+. The second (sub) aim is to characterize generations belonging to this age group. The thesis presents own qualitative research concentrated on discovering needs of this target groups and finding out opinions on current marketing campaigns targeting these consumers. The thesis contributes …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 1. 2017

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 17. 1. 2018
  • Vedoucí: Petr Král
  • Oponent: Martin Machek

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/71658