Sociální marketing – obsah, specifika a účinnost – rozbor konkrétních případů – Bc. Daša Pirková
Bc. Daša Pirková
Master's thesis
Sociální marketing – obsah, specifika a účinnost – rozbor konkrétních případů
Social marketing - content, specificity and efficiency - analysis of specific cases
Abstract:
Thesis is an analytical study, which deals with social marketing. It clarifies the concept of developing social marketing, specify its advantages and disadvantages, the differences between social and commercial marketing, but it also deals with the ethical aspect. Thesis on the analysis of three specific social campaigns trying to point out the complexity and breadth of the broad thematic links to …moreAbstract:
Práca je analytickou štúdiou, ktorá sa zaoberá problematikou sociálneho marketingu. Bližšie objasňuje vývoj sociálneho marketingu, konkretizuje jeho výhody a nevýhody, rozdiely medzi sociálnym a komerčným marketingom, ale zaoberá sa aj jeho etickou stránkou. Práca sa na rozbore troch konkrétnych sociálnych kampaní snaží poukázať na jeho komplexnosť a širokú tematickú rozsiahlosť v prepojení s rôznymi …more
Language used: Slovak
Date on which the thesis was submitted / produced: 16. 4. 2014
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/tnld8/
Thesis defence
- Date of defence: 21. 6. 2014
- Supervisor: prof. Ing. František Zich, DrSc.
- Reader: doc. Mgr. Ondřej Roubal, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
- No theses on a related topic available.