Eva MATUŠKOVÁ
Bachelor's thesis
Anglicisms in print advertising
Anglicisms in print advertising
Abstract:
The subject of this bachelor thesis is to analyze print advertising from the linguistic point of view and to define the terms borrowing and code-switch. The theoretical part also deals with the features of advertising and its relation to the globalization. The practical part studies individual entries from the given corpus and compares thier alternative spelling and comments on the ways of their adoption …moreAbstract:
Předmětem této bakalářské práce je analýza tištěných reklam z lingvistického hlediska. Dále se snaží definovat termíny 'slovo přejaté' a 'míšení kódů'. Teoretická část také zahrnuje vlastnosti reklamy a její vztah ke globalizaci. Praktická část se zabývá jednotlivými položkami v daném korpusu a srovnává jejich možné hláskování a popisuje způsoby, jakými byly přejaty.
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 6. 2013
Accessible from:: 14. 6. 2013
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. Markéta Bilanová, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
MATUŠKOVÁ, Eva. Anglicisms in print advertising. Ostrava, 2013. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Filozofická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 14.6.2013
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 14. 6. 2013 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Filozofická fakultaUniversity of Ostrava
Faculty of ArtsBachelor programme / field:
Philology / English Language and Literature
Theses on a related topic
-
Srovnávací analýza výrazových prostředků v textech s tematikou zdravého životního stylu v ruských časopisech pro ženy a pro muže
Petra Vilímková -
Časopisy pro ženy v souvislosti se zdravotní gramotností žen
Hana Kratochvílová -
Obraz ženy v současných polských časopisech pro ženy
Markéta Pokorná -
Syntakticko-stylistická analýza textů vybraných časopisů pro ženy
Natálie NGUYENOVÁ -
Genderové stereotypy v časopisech pro ženy a pro muže
Marie NOVOTNÁ -
Genderové stereotypy v časopisech pro ženy a pro muže
Marie Matisová -
Současné ruské časopisy pro ženy
Tamara KUBÁLKOVÁ -
Komparace lifestylových magazínů pro ženy a pro muže. Obraz a odraz alternativních identit
Kristýna Hojdová