Eva MATUŠKOVÁ
Bachelor's thesis
Anglicisms in print advertising
Anglicisms in print advertising
Abstract:
The subject of this bachelor thesis is to analyze print advertising from the linguistic point of view and to define the terms borrowing and code-switch. The theoretical part also deals with the features of advertising and its relation to the globalization. The practical part studies individual entries from the given corpus and compares thier alternative spelling and comments on the ways of their adoption …viacAbstract:
Předmětem této bakalářské práce je analýza tištěných reklam z lingvistického hlediska. Dále se snaží definovat termíny 'slovo přejaté' a 'míšení kódů'. Teoretická část také zahrnuje vlastnosti reklamy a její vztah ke globalizaci. Praktická část se zabývá jednotlivými položkami v daném korpusu a srovnává jejich možné hláskování a popisuje způsoby, jakými byly přejaty.
Jazyk práce: English
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 6. 2013
Zverejniť od: 14. 6. 2013
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Mgr. Markéta Bilanová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
MATUŠKOVÁ, Eva. Anglicisms in print advertising. Ostrava, 2013. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Filozofická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 14.6.2013
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 14. 6. 2013 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Filozofická fakultaUniversity of Ostrava
Faculty of ArtsBachelor programme / odbor:
Philology / English Language and Literature
Práce na příbuzné téma
-
Srovnávací analýza výrazových prostředků v textech s tematikou zdravého životního stylu v ruských časopisech pro ženy a pro muže
Petra Vilímková -
Časopisy pro ženy v souvislosti se zdravotní gramotností žen
Hana Kratochvílová -
Obraz ženy v současných polských časopisech pro ženy
Markéta Pokorná -
Syntakticko-stylistická analýza textů vybraných časopisů pro ženy
Natálie NGUYENOVÁ -
Genderové stereotypy v časopisech pro ženy a pro muže
Marie NOVOTNÁ -
Genderové stereotypy v časopisech pro ženy a pro muže
Marie Matisová -
Současné ruské časopisy pro ženy
Tamara KUBÁLKOVÁ -
Komparace lifestylových magazínů pro ženy a pro muže. Obraz a odraz alternativních identit
Kristýna Hojdová