Eva MATUŠKOVÁ

Bakalářská práce

Anglicisms in print advertising

Anglicisms in print advertising
Abstract:
The subject of this bachelor thesis is to analyze print advertising from the linguistic point of view and to define the terms borrowing and code-switch. The theoretical part also deals with the features of advertising and its relation to the globalization. The practical part studies individual entries from the given corpus and compares thier alternative spelling and comments on the ways of their adoption …více
Abstract:
Předmětem této bakalářské práce je analýza tištěných reklam z lingvistického hlediska. Dále se snaží definovat termíny 'slovo přejaté' a 'míšení kódů'. Teoretická část také zahrnuje vlastnosti reklamy a její vztah ke globalizaci. Praktická část se zabývá jednotlivými položkami v daném korpusu a srovnává jejich možné hláskování a popisuje způsoby, jakými byly přejaty.
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 6. 2013
Zveřejnit od: 14. 6. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Mgr. Markéta Bilanová, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

MATUŠKOVÁ, Eva. Anglicisms in print advertising. Ostrava, 2013. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Filozofická fakulta

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 14.6.2013

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 14. 6. 2013 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Filozofická fakulta