Roman VOGL

Bakalářská práce

Kupní chování spotřebitelů v oblasti automobilového průmyslu

Purchasing behavior of consumers in the sphere of car industry
Anotace:
Cílem této bakalářské práce na téma "Kupní chování spotřebitelů v oblasti automobilového průmyslu" je zjistit, jaké faktory ovlivňují spotřebitele při výběru osobních a užitkových automobilů, navrhnout doporučení pro výrobce a prodejce automobilů, jak lépe uspokojit zákazníky. Práce je rozdělena celkem do tří tematických celků. Ve vstupní části je v teoretické rovině rozebrán koncept spotřebitele a …více
Abstract:
The goal of this thesis "Purchasing behaviour of consumers in the sphere of car industry" is to determine what factors influence consumers in the selection of personal motor cars and commercial motor cars, to propose recommendations for car makers and car dealers, how to better satisfy customers. The work is divided into three thematic units. The first part examines the concept of consumer and purchasing …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 3. 2011
Zveřejnit od: 1. 1. 2099

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 1. 6. 2011
  • Vedoucí: PhDr. Alice Reissová, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

VOGL, Roman. Kupní chování spotřebitelů v oblasti automobilového průmyslu. Ústí nad Labem, 2011. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 04. 03. 2011

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomická