Kupní chování spotřebitelů v oblasti automobilového průmyslu – Roman VOGL
Roman VOGL
Bakalářská práce
Kupní chování spotřebitelů v oblasti automobilového průmyslu
Purchasing behavior of consumers in the sphere of car industry
Anotace:
Cílem této bakalářské práce na téma "Kupní chování spotřebitelů v oblasti automobilového průmyslu" je zjistit, jaké faktory ovlivňují spotřebitele při výběru osobních a užitkových automobilů, navrhnout doporučení pro výrobce a prodejce automobilů, jak lépe uspokojit zákazníky. Práce je rozdělena celkem do tří tematických celků. Ve vstupní části je v teoretické rovině rozebrán koncept spotřebitele a …víceAbstract:
The goal of this thesis "Purchasing behaviour of consumers in the sphere of car industry" is to determine what factors influence consumers in the selection of personal motor cars and commercial motor cars, to propose recommendations for car makers and car dealers, how to better satisfy customers. The work is divided into three thematic units. The first part examines the concept of consumer and purchasing …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 3. 2011
Zveřejnit od: 1. 1. 2099
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 1. 6. 2011
- Vedoucí: PhDr. Alice Reissová, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
VOGL, Roman. \textit{Kupní chování spotřebitelů v oblasti automobilového průmyslu}. Online. Bakalářská práce. Ústí nad Labem: Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem, Fakulta sociálně ekonomická. 2011. Dostupné z: https://theses.cz/id/56bfk6/.
Jak správně citovat práci
VOGL, Roman. Kupní chování spotřebitelů v oblasti automobilového průmyslu. Ústí nad Labem, 2011. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 04. 03. 2011
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomickáUNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
Fakulta sociálně ekonomickáBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Obchod a marketing
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový výzkum nových zdrojů konkurenčních výhod spojených se zavedením tepelného výměníku pro automobilový průmysl
Richard Šácha -
Marketingový výzkum v automobilovém průmyslu - optimalizace produktu na základě získaných informací
Anna Mazánková -
Marketingová analýza produktu v automobilovém průmyslu
Eliška Došková -
Logo a slogan v marketingové komunikaci automobilového průmyslu
Jan Kvapil -
Lokalizace marketingové komunikace pro vietnamský automobilový trh
Thuy Duong Nguyen -
Uplatňování integrované marketingové komunikace v automobilovém průmyslu
Lenka Kalvodová -
Vliv značky na kupní chování spotřebitele
Štěpán Pleyer -
Vliv značky na kupní chování spotřebitele
Michal Novák