Marketing ve vzdělávání dospělých – Martin ZNAMENÁČEK
Martin ZNAMENÁČEK
Bakalářská práce
Marketing ve vzdělávání dospělých
Marketing in adult education
Anotace:
Autor Bakalářské práce rozebírá odvětví marketingu a vzdělávání dospělých. Práce je cílena na firmu Mattrainings a na její marketingové strategie. Cílem práce je komparace názorových postojů vzhledem k motivaci na instagramových profilech @mattrainings, @janina.kralova a @kuba.hradisky. Dílčím cílem je zjistit, který instagramový profil je nejefektivnější v prodeji vzdělávacích programů firmy Mattrainings …víceAbstract:
The author of the Bachelor thesis analyzes the marketing and adult education industry. The work is focused on the company Mattrainings and its marketing strategies. In the interviews, the issue of the perception of marketing strategies by the company's customers and their satisfaction with the advertising targeted at them by the company is discussed. In conclusion, the author suggests a possible improvement …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 12. 2023
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 1. 2024
- Vedoucí: PhDr. Irma Kaňová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
ZNAMENÁČEK, Martin. Marketing ve vzdělávání dospělých. Ostrava, 2023. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Pedagogika / Andragogika
Práce na příbuzné téma
-
Vzdělání dospělých jako cesta k sociální inkluzi v kontextu programu Sociální inkluze Ostrava 2011-2020
Mária Kavecká -
Vzdělávání dospělých imigrantů jako nástroj sociální inkluze
Ilona Šlechtová -
Motivy a bariéry ve formálním vzdělávání dospělých
Zuzana PROKOPOVÁ -
Vzdělávání dospělých z pohledu sociální pedagogiky
Taťána Soldánová -
Sociální kompetence v procesu vzdělávání dospělých
Klára Kocmanová -
Formální vzdělávání dospělých jako cesta ke změně kariéry
Martina Malíková -
Komunikační plán vybrané společnosti se zaměřením na internetový marketing a marketing na sociálních sítích
Lucie ZIEBOVÁ -
Social Media marketing podniku cestovního ruchu se zaměřením na Instagram marketing
Simona Nováčková