Vnímání situačních faktorů v internetových obchodech spotřebiteli generace Z – Ing. Michal Pšurný
Ing. Michal Pšurný
Doctoral thesis
Vnímání situačních faktorů v internetových obchodech spotřebiteli generace Z
Perception of situational factors in online stores by generation Z consumers
Abstract:
Práce se zabývá faktory v internetových obchodech a jejich vlivem na nákupní chování spotřebitelů generace Z. Cílem práce je využití elektroencefalografického měření spolu s eye-trackingem ve výzkumu spotřebního chování. Byly provedeny dva experimenty s touto technologií. Před samotným měřením byla provedena analýza trhu nákupu přes internet pomocí sekundárních dat, dále dotazníkové šetření. Data z …moreAbstract:
This thesis deals with factors in online stores and their influence on the purchasing behaviour of Generation Z consumers. The aim of this thesis is to use electroencephalographic measurement together with eye-tracking in consumer behaviour and marketing research. Two experiments have been performed with this technology when conducting this thesis. Prior to the actual measurement, a market analysis …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 3. 1. 2023
Thesis defence
- Supervisor: prof. Ing. Jana Stávková, CSc.
- Reader: Peter Madzík, externi, Jan Kramoliš, externi, Jakub Berčík, externi
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
PŠURNÝ, Michal. \textit{Vnímání situačních faktorů v~internetových obchodech spotřebiteli generace Z}. Online. Doctoral theses, Dissertations. Brno: Mendelova univerzita v Brně, Faculty of Business and Economics. 2023. Available from: https://theses.cz/id/56qt88/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendel University in Brno
Faculty of Business and EconomicsDoctoral programme:
Economics and Management
Theses on a related topic
-
Kognitivní evokované potenciály snímané intracerebrálně u lidí během vizuálního oddball úkolu
Alena Damborská -
Kognitivní evokované potenciály a fixace očí při vizuální emoční stimulaci
Veronika Mičánková -
Aproximální numerický systém u vysokoškolských studentů matematiky; evokované potenciály
Denis VESELÝ -
Měření a vyhodnocení kognitivních evokovaných potenciálů
Simona FRICOVÁ -
Vietnamsko-česky bilingvní adolescenti na EEG - efekt bilingvnosti na kognitivní výhodu
Kateřina Marie ŠIMKOVÁ -
Spotřební chování zákazníka v online nákupech a jeho faktory a bariéry
Tereza Votavová -
Osobné a psychologické faktory ovlivňující spotřební chování
Yulia Kuti -
Nálady ve společnosti a jejich vliv na spotřební chování obyvatel
Otakar Rákosník