Online marketingová komunikace vybrané firmy – Vojtěch Stára
Vojtěch Stára
Bakalářská práce
Online marketingová komunikace vybrané firmy
Online marketing communication of a selected company
Anotace:
Bakalářská práce je zaměřena na online marketingovou komunikaci. Skládá se z teoretické a praktické části. V první části bakalářské práce jsou popsána teoretická východiska marketingové komunikace, online marketing a online marketingová komunikace. Praktická část začíná charakteristikou firmy Madmonq, po které začíná analýza komunikace, kde je práce zaměřena na online marketingové nástroje SEO, PPC …víceAbstract:
The bachelor thesis is focused on online marketing communication. It consists of theoretical and practical part. The first part of the bachelor thesis describes the theoretical basis of marketing communication, online marketing and online marketing communication. The practical part begins with the characteristics of the company Madmonq, followed by an analysis of communication, where the work is focused …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 5. 2021
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Jitka Burešová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Stára, Vojtěch. Online marketingová komunikace vybrané firmy. Liberec, 2021. bakalářská práce (Bc.). Technická univerzita v Liberci. Ekonomická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Technická univerzita v Liberci, Ekonomická fakultaTechnická univerzita v Liberci
Ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika
Práce na příbuzné téma
-
Influencer jako progresivní prvek moderní marketingové komunikace
Sandra Ratajová -
Influencer marketing jako nástroj marketingové komunikace: případové studie Loro Oro.
Ekaterina Baranichenko -
Influencer jako nástroj marketingové komunikace ve vybrané společnosti
Jana Hotárková -
Řízení marketingové komunikace s pomocí influencer marketingu pro SAYU
Mirka Jonášová -
Návrh marketingové komunikace s využitím influencer marketingu k posílení značky kojenecké výživy
Alena Fišerová -
Influencer marketing jako nástroj marketingové komunikace
Kateřina Strejc -
Influencer jako prostředek marketingové komunikace značky
Nikola Straková -
Využití influencer marketingu v rámci marketingové komunikace e-shopu Zalando
Aneta Řehořová
Název
Vložil
Vloženo
Práva