Barbora Simajchlová

Bakalářská práce

Vliv indikátoru ekonomického sentimentu na spotřební výdaje v zemích V4.

The impact of the economic sentiment indicator on consumer expenditure in the V4 countries.
Anotace:
V bakalářské práci je zkoumán vliv ekonomického sentimentu vůči spotřebním výdajům a jeho prediktivní schopnosti. Teoretická část práce je zaměřena na faktory determinující spotřební výdaje. V praktické části bylo za použití vícerozměrného regresního modelu a korelační analýzy zjištěno, že ekonomický sentiment pozitivně ovlivňuje výši spotřebních výdajů a má určité predikční schopnosti. Dalšími vybranými …více
Abstract:
The bachelor thesis examines the influence of economic sentiment on consumer expenditure and its predictive ability. The theoretical part of the work is focused on the factors determining consumer expenditure. In the practical part, using a multiple regression model and correlation analysis, it was found that economic sentiment has a positive effect on consumer expenditure and has certain predictive …více
Abstract:
V bakalárskej práci je skúmaný vplyv ekonomického sentimentu voči spotrebným výdajom a jeho prediktívne schopnosti. Teoretická časť práce je zameraná na faktory determinujúce spotrebné výdaje. V praktickej časti bolo za použitia viacrozmerného regresného modelu a korelačnej analýzy zistené, že ekonomický sentiment pozitívne ovplyvňuje výšku spotrebných výdajov a má určité predikčné schopnosti. Ďalšími …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 5. 2021

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Terézia Vančová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakulta

Mendelova univerzita v Brně

Provozně ekonomická fakulta

Bakalářský studijní program / obor / specializace:
Ekonomika a management / Manažersko-ekonomický / Marketing a obchod