Bc. Michaela Kovářová
Diplomová práce
Lidé v marketingu
The people in marketing
Anotace:
Tématem diplomové práce jsou lidé v marketingu, jejich profesní role a jejich kompetence. Práce je rozdělena na dvě části, teoretickou a praktickou. V teoretické části jsou vymezeny základní pojmy z marketingu, je zde vymezena profesní role marketéra v organizaci a jsou vymezeny kompetence marketingových manažerů. V praktické části práce byl proveden průzkum mezi marketéry, a to metodou řízeného rozhovoru …víceAbstract:
The topic of the diploma thesis is the people in marketing, their professional role and their competencies. The thesis is divided into two parts, theoretical and practical. The theoretical part defines the basic concepts of marketing, defines the professional role of the marketer in the organization and defines the competencies of marketing managers. In the practical part of the thesis, a survey was …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 7. 2018
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/p20jm/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 8. 2018
- Vedoucí: Mgr. Michal Tomčík, PhD.
- Oponent: prof. Ing. František Zich, DrSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Lidé v marketingu
Jitka Seifertová -
Lidé v marketingu
Lucie Veselská -
Lidé v marketingu
Kateřina Klimešová -
Lidé v marketingu
Olga Krejčová -
Lidé v marketingu
Irena Myšková -
Lidé v marketingu
Michaela Benešová -
Lidé v marketingu Hodnotové struktury marketérů
Vojtěch Fukal -
Tik Tok a krátká videa v moderním marketingu
Gedeon Drapák