Bc. Michaela Kovářová

Diplomová práce

Lidé v marketingu

The people in marketing
Anotace:
Tématem diplomové práce jsou lidé v marketingu, jejich profesní role a jejich kompetence. Práce je rozdělena na dvě části, teoretickou a praktickou. V teoretické části jsou vymezeny základní pojmy z marketingu, je zde vymezena profesní role marketéra v organizaci a jsou vymezeny kompetence marketingových manažerů. V praktické části práce byl proveden průzkum mezi marketéry, a to metodou řízeného rozhovoru …více
Abstract:
The topic of the diploma thesis is the people in marketing, their professional role and their competencies. The thesis is divided into two parts, theoretical and practical. The theoretical part defines the basic concepts of marketing, defines the professional role of the marketer in the organization and defines the competencies of marketing managers. In the practical part of the thesis, a survey was …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 7. 2018

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 24. 8. 2018
  • Vedoucí: Mgr. Michal Tomčík, PhD.
  • Oponent: prof. Ing. František Zich, DrSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace

Práce na příbuzné téma

Všechny práce