Prvky strategického konceptu "Blue Ocean Strategy" v českém podnikání – Bc. Yana Bilun
Bc. Yana Bilun
Bakalářská práce
Prvky strategického konceptu "Blue Ocean Strategy" v českém podnikání
Elements of Strategic Concept "Blue Ocean Strategy" in Czech Entrepreneurship
Anotace:
Předmětem předložené bakalářské práce "Prvky strategického konceptu Blue Ocean Strategy" je celkově věnována analýze malých a středních podniků v České republice. První část je za-měřena na popis otázky strategického řízení, zejména na využívání strategického konceptu "Blue Ocean Strategy". Druhá část práce popisuje případy společností využívajících strategic-kého konceptu "Blue Ocean Strategy" v české …víceAbstract:
The submitted thesis “Elements of Strategic Concept Blue Ocean Strategy” is generally de-voted to the analysis of small and medium enterprises in Czech Republic. The first part is focused on describing the issues of strategic management, in particular the involvement of the strategic concept of „Blue Ocean Strategy“. The second part of the thesis describes the cases of companies using the strategic …víceKlíčová slova
strategie modrý oceán rudý oceán MSP management vedení strategy Blue Ocean Red Ocean SME leadership
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2013
Identifikátor:
https://is.ambis.cz/th/vbhyb/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 6. 2013
- Vedoucí: PhDr. Karel Preuss, CSc.
- Oponent: Ing. Jaromír Řezáč
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBISVysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika a management malého a středního podnikání
Práce na příbuzné téma
-
European Green Deal and Blue Economy – An Opportunity or a Threat?
Michaela Júdová -
Strategie modrého oceánu
Martina KALČÍKOVÁ -
Strategie modrého oceánu
Anna Koshil -
Strategie modrého oceánu v praxi českých firem
Daniel Mucha -
Strategie modrého oceánu jako nástroj pro vytvoření nových služeb v hotelnictví
Tatiana Badashkeeva -
Strategické řízení a strategie modrého oceánu v oblasti secondhand obchodu
Jana Šmatova -
Strategie modrého oceánu
Martina KALČÍKOVÁ -
IFRS pro MSP a jejich aplikace v podmínkách českých firem
Anna Ševčíková