Motivační systém call centra zaměřený na zvýšení produktivity – Bc. Renata Brixí
Bc. Renata Brixí
Bachelor's thesis
Motivační systém call centra zaměřený na zvýšení produktivity
Motivation system of call center specialized for increase of productivity
Abstract:
Předkládaná bakalářská práce se zaměřuje na problematiku, které muselo čelit vybrané pražské call centrum. Dva roky starý odměňovací systém v telemarketingové firmě způsobil odchody kvalitních a zaučených operátorů, demotivaci nových operátorů a celkové narušení firmy. V praktické části budou rozebrány možné změny ke zlepšení podmínek a spokojenosti na straně operátorů i na straně vedení firmy. Zlepšení …moreAbstract:
This bachelor thesis focuses on the issues that confront the prague call center has to focus. Two years old rewarding system in this Company causes leaving of quality and trained operators, new operators are demotivated and the balance of company is overall disrupted. In the practical part will be prepare amendments to improve conditions and satisfaction of operators and company management as well …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 4. 2010
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/slok8/
Thesis defence
- Date of defence: 11. 6. 2010
- Supervisor: Ing. Tereza Dvořáková
- Reader: PhDr. Karel Eliáš, CSc.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
An integration of automated call center into a SAP system
Michaela Horváthová -
Výběr informačního systému pro Call Centrum ve veřejné správě
Lukáš Cejpek -
Motivační systém call centra
Gabriela Šmardová -
AI-based Solution for automated call scoring and quality monitoring in call centers
Oleg Gerasimov -
Systém hodnocení pracovníků call centra
Aleš Ventura -
Fluktuace zaměstnanců ve vybraném call centru zaměřeném na aktivní prodej
Petra Krpatová -
Systém odměňování zaměstnanců v call centru
Jana Hradilová -
Motivační systém call centra
Gabriela Šmardová