Marketing Strategy of YouTube in the Czech Republic – Andrea Hurychová
Andrea Hurychová
Master's thesis
Marketing Strategy of YouTube in the Czech Republic
Marketingová Strategie YouTube v České republice
Anotácia:
Cílem práce je analyzovat YouTube na českém trhu, vysvětlit na jakém business modelu tato platforma funguje a vymezit její pozici vůči hlavním konkurentům. Na základě této analýzy pak navrhnout marketingovou strategii pro YouTube v České republice. První část práce se věnuje současným internetovým trendům a popisuje roli sociálních medií v dnešní době pro lepší pochopení, jak tyto trendy ovlivňují …viacAbstract:
The goals of the thesis are to present YouTube in the Czech Republic, to discuss its entire business model, analyze the main local competitors and mostly to suggest marketing strategy that will strengthen the position of YouTube as an online medium. The current trends in the internet society are introduced as well as the role of social media in order to understand how these factors are related to the …viac
Jazyk práce: English
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 11. 2012
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/42010
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 6. 2014
- Vedúci: Petr Král
- Oponent: Marija Tisovski
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/42010
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / odbor:
Ekonomika a management / International Management
Práce na příbuzné téma
-
Effective Video Marketing using YouTube Video Hosting
Elizaveta Zakharova -
The use of Social Media in B2B it Companies: A Guideline for Internal Employees as Social Media Micro-Influencers
Sara Monnecchi -
Methods and sources of media research and application of the media data in media planning process
Elina Andriasova -
Impact of social media on businesses in Ghana
Seth-Junior Sekyere Baako -
Privacy and security in social media
Viktoriya Jukova -
Definition of Common Terms Used in Social Media Platforms
Natálie Odleváková -
History of Social Media
Kristina Grebenshchikova -
Vnímání média Youtube ve vztahu k žákům a studentům se specifickými potřebami
Aneta PEHALOVÁ