Andrea Hurychová

Diplomová práce

Marketing Strategy of YouTube in the Czech Republic

Marketingová Strategie YouTube v České republice
Anotace:
Cílem práce je analyzovat YouTube na českém trhu, vysvětlit na jakém business modelu tato platforma funguje a vymezit její pozici vůči hlavním konkurentům. Na základě této analýzy pak navrhnout marketingovou strategii pro YouTube v České republice. První část práce se věnuje současným internetovým trendům a popisuje roli sociálních medií v dnešní době pro lepší pochopení, jak tyto trendy ovlivňují …více
Abstract:
The goals of the thesis are to present YouTube in the Czech Republic, to discuss its entire business model, analyze the main local competitors and mostly to suggest marketing strategy that will strengthen the position of YouTube as an online medium. The current trends in the internet society are introduced as well as the role of social media in order to understand how these factors are related to the …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 11. 2012

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 3. 6. 2014
  • Vedoucí: Petr Král
  • Oponent: Marija Tisovski

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/42010

Vysoká škola ekonomická v Praze

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / International Management