Bc. Lucie POLÁKOVÁ
Master's thesis
Marketing nákupního centra
Marketing at the shopping centre
Abstract:
Předložená diplomová práce pojednává o nově otevřeném nákupním centru Galerie v Teplicích, které v současné době usiluje o vybudování výhodné pozice na trhu a rovněž pracuje na svém vhodném vymezení vůči stávající silné konkurenci. Hlavními cíli této práce je zjistit, jakou pozici výše zmíněné nákupní centrum v současné době na trhu zaujímá, poznat blíže jeho návštěvníky a následně na základě výsledků …moreAbstract:
The presented diploma thesis deals with the newly opened shopping center Galerie Teplice. The center is currently working on creation of a suitable market position with respect to the existing strong competition. The objective of the thesis is to evaluate the current position of the aforementioned shopping center on the market, then to learn more about its visitors and finally to improve targeting …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 9. 9. 2016
Thesis defence
- Supervisor: doc. Ing. Antónia Štensová, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
POLÁKOVÁ, Lucie. Marketing nákupního centra. Č. Budějovice, 2016. diplomová práce (Ing.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Ekonomická fakultaUNIVERSITY OF SOUTH BOHEMIA IN ČESKÉ BUDĚJOVICE
Faculty of EconomicsMaster programme / field:
Economics and Management / Management of Commerce
Theses on a related topic
-
Výzkum způsobů komunikace, její vývoj a cíle v různých časových etapách nedávné historie. Konfrontace těchto způsobů komunikace s očekávanými způsoby komunikace a návrh modelu nové komunikace pro budoucnost
Pavel Hoda -
Marketingová komunikace jako součást životního stylu
Veronika Nožičková -
Marketingová komunikace a její vliv na nákupní rozhodovací proces spotřebitele
Barbora ONDEROVÁ -
Marketingová komunikace ve vybraném podniku
Filip HOŠINSKÝ -
Hodnocení marketingové komunikace vybraného subjektu
Kristýna Maršíčková -
Analýza marketingové komunikace vybraného podniku
Hana Demelová -
Prostředky marketingové komunikace pro vybranou cílovou skupinu – senioři
Světlana Vavríková -
Marketingová komunikace jako faktor formování životního stylu
Tereza Šímová
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights