Komunikačná politika ako nástroj predaja a získavania konkurenčnej výhody vo vybranej banke – Bc. Miroslav Čopko
Bc. Miroslav Čopko
Master's thesis
Komunikačná politika ako nástroj predaja a získavania konkurenčnej výhody vo vybranej banke
Communications policy as a selling tool and gain a competitive advantage
Abstract:
Čopko, Miroslav, Bc.: Communication policy as a selling tool and gain a competitive advantage. [Master Thesis], College of Banking Prague, foreign university Banska Bystrica. Department of finance, accounting and insurance. Supervisor: Doc. Ing. Pavel Ceniga, PhD. Year of defence: 2013. Number of pages: 79. Master thesis examines the communication policy as a selling tool and gaining competitive advantages …viacAbstract:
Čopko, Miroslav, Bc.: Komunikačná politika ako nástroj predaja a získavania konkurenčnej výhody vo vybranej banke. [Diplomová práca]. Bankovní institut vysoká škola Praha, zahraničná vysoká škola Banská Bystrica. Katedra financií, účtovníctva a poisťovníctva. Vedúci práce: Doc. Ing. Pavel Ceniga, PhD. Rok obhajoby: 2013. Počet strán: 79. Diplomová práca skúma komunikačnú politiku ako nástroj predaja …viac
Jazyk práce: Slovak
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 5. 2013
Identifikátor:
https://is.ambis.cz/th/q40s5/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 6. 2013
- Vedúci: doc. Ing. Pavel Ceniga, PhD.
- Oponent: Ing. Viktória Ďurajová, PhD.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ČOPKO, Miroslav. \textit{Komunikačná politika ako nástroj predaja a získavania konkurenčnej výhody vo vybranej banke}. Online. Diplomová práca. Praha: AMBIS - vysoká škola, a. s., Banking Institute/College of Banking SK. 2013. Dostupné z: https://theses.cz/id/57e0mq/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS, Bankovní institut vysoká škola SKBanking Institute/College of Banking
Banking Institute/College of Banking SKMaster programme / odbor:
Economics and Management / Finance
Práce na příbuzné téma
-
Key features of using Direct Marketing in bank sphere
Kambar Akylbayev -
Direct Marketing of the selected company
Islam Melordoyev -
Value Chain Analysis and Competitive Advantage of an Organisation
Filip Bodlák -
Kvalitný personál ako konkurenčná výhoda banky
Tatiana Bľandová -
Vývoj značky podniku jako jeho konkurenční výhoda
Michal Sukenik -
Konkurenční výhoda podniku - analýza vybraného podniku
Vladimír Demčík -
Společenská odpovědnost podniku jako zdroj konkurenční výhody
Filip Lukáč -
Projekt využití CRM jako konkurenční výhoda firmy STABOS, s.r.o.
Jana MIŽÍKOVÁ