Bc. Darina Bláhová

Diplomová práce

Marketingový mix značky Mama’s World - jako zdroj konkurenční výhody

The Marketing mix of the Mama’s World brand – as a source of competitive advantage
Anotace:
Předmětem diplomové práce „Marketingový mix značky Mama´s World - jako zdroj konkurenční výhody“ je analýza, popis a návrh úprav stávajícího marketingového mixu. V první části jsou uvedena teoretická východiska pro tvorbu marketingového mixu dle koncepce 4P s důrazem na komunikační mix a nové trendy. V aplikační části práce je představena společnost Sun Path Products s.r.o., značka Mama´s World a současný …více
Abstract:
The object of the graduation thesis “The Marketing mix of the Mama´s World brand – as a source of competitive advantage“ is analysis, description and a proposal for modification of the current marekting mix. The first part deals with theoretical base for marketing mix creation, according to the 4P concept with emphasis on the communication mix and new trends. The analytic part deals with the introducing …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 4. 2011

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 25. 6. 2011
  • Vedoucí: Ing. Pavel Klička
  • Oponent: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace