Jitka KOLÁŘOVÁ

Bachelor's thesis

Analýza propagace výrobků konkurenčních značek diabetické a ortopedické obuvi v Evropě a Asii

Diabetic and orthopaedic shoes promotion analysis in the field of competitor's trademarks in Europe and Asia
Abstract:
Cílem bakalářské práce je analýza propagace jednotlivých konkurenčních firem na trhu s diabetickou a ortopedickou obuví v Evropě a Asii. Této analýze předcházela identifikace jednotlivých konkurenčních firem na základě dostupných informací z internetových stránek a interních zdrojů firmy Baťa. Analýza propagace je provedena na základě informací dostupných potenciálnímu zákazníkovi, tj. na základě hodnocení …more
Abstract:
The aim of this thesis is to analyse the forms of promotion of different companies which operate on the market with diabetic and orthopedical shoes in Europe and Asia. This analysis was preceded by identification of these companies with the help of internet presentations and internal information of Bata company. Analysis of propagation is carried out on the basis of information which can be obtained …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 9. 12. 2005
Accessible from:: 9. 12. 2005
Identifier: 2502

Thesis defence

  • Date of defence: 19. 1. 2006

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

KOLÁŘOVÁ, Jitka. Analýza propagace výrobků konkurenčních značek diabetické a ortopedické obuvi v Evropě a Asii. Zlín, 2005. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 09. 12. 2005

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou od 9. 12. 2005 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.