Jitka KOLÁŘOVÁ

Bakalářská práce

Analýza propagace výrobků konkurenčních značek diabetické a ortopedické obuvi v Evropě a Asii

Diabetic and orthopaedic shoes promotion analysis in the field of competitor's trademarks in Europe and Asia
Anotace:
Cílem bakalářské práce je analýza propagace jednotlivých konkurenčních firem na trhu s diabetickou a ortopedickou obuví v Evropě a Asii. Této analýze předcházela identifikace jednotlivých konkurenčních firem na základě dostupných informací z internetových stránek a interních zdrojů firmy Baťa. Analýza propagace je provedena na základě informací dostupných potenciálnímu zákazníkovi, tj. na základě hodnocení …více
Abstract:
The aim of this thesis is to analyse the forms of promotion of different companies which operate on the market with diabetic and orthopedical shoes in Europe and Asia. This analysis was preceded by identification of these companies with the help of internet presentations and internal information of Bata company. Analysis of propagation is carried out on the basis of information which can be obtained …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 12. 2005
Zveřejnit od: 9. 12. 2005
Identifikátor: 2502

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 19. 1. 2006

Citační záznam

Jak správně citovat práci

KOLÁŘOVÁ, Jitka. Analýza propagace výrobků konkurenčních značek diabetické a ortopedické obuvi v Evropě a Asii. Zlín, 2005. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 09. 12. 2005

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 9. 12. 2005 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.