Analýza propagace výrobků konkurenčních značek diabetické a ortopedické obuvi v Evropě a Asii – Jitka KOLÁŘOVÁ
Jitka KOLÁŘOVÁ
Bakalářská práce
Analýza propagace výrobků konkurenčních značek diabetické a ortopedické obuvi v Evropě a Asii
Diabetic and orthopaedic shoes promotion analysis in the field of competitor's trademarks in Europe and Asia
Anotace:
Cílem bakalářské práce je analýza propagace jednotlivých konkurenčních firem na trhu s diabetickou a ortopedickou obuví v Evropě a Asii. Této analýze předcházela identifikace jednotlivých konkurenčních firem na základě dostupných informací z internetových stránek a interních zdrojů firmy Baťa. Analýza propagace je provedena na základě informací dostupných potenciálnímu zákazníkovi, tj. na základě hodnocení …víceAbstract:
The aim of this thesis is to analyse the forms of promotion of different companies which operate on the market with diabetic and orthopedical shoes in Europe and Asia. This analysis was preceded by identification of these companies with the help of internet presentations and internal information of Bata company. Analysis of propagation is carried out on the basis of information which can be obtained …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 12. 2005
Zveřejnit od: 9. 12. 2005
Identifikátor:
2502
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 19. 1. 2006
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KOLÁŘOVÁ, Jitka. \textit{Analýza propagace výrobků konkurenčních značek diabetické a ortopedické obuvi v Evropě a Asii}. Online. Bakalářská práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky. 2005. Dostupné z: https://theses.cz/id/57hgrn/.
Jak správně citovat práci
KOLÁŘOVÁ, Jitka. Analýza propagace výrobků konkurenčních značek diabetické a ortopedické obuvi v Evropě a Asii. Zlín, 2005. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 09. 12. 2005
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 9. 12. 2005 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing
Práce na příbuzné téma
-
Analýza propagace výrobků konkurenčních značek diabetické a ortopedické obuvi v Severní a Jižní americe
Michal PIVNIČKA -
Analýza propagace výrobků konkurenčních značek diabetické a ortopedické obuvi v Severní a Jižní americe
Michal PIVNIČKA -
Problémy studia na vysoké škole u studentů se závažným onemocněním - cukrovka
Kristýna Hoffmannová -
Cukrovka u psů
Kateřina Habětínová -
Cukrovka ( diabetes mellitus ) a její komplikace způsobující zdravotní postižení a omezení
Romana Dankaninová -
Cukrovka a její druhy
Jaroslav Horák -
Faktory ovlivňující pojetí nemoci u adolescentů s cukrovkou I. typu
Denisa Lakomá -
Hodnocení dynamiky tvorby výnosu a kvality cukrovky v regionu jižní a střední Moravy
Jiří Sedliský