Marketingový výzkum včetně projektové studie – Lizaveta Hladysh
Lizaveta Hladysh
Bakalářská práce
Marketingový výzkum včetně projektové studie
Marketing research including project study
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá hodnocením kvality služeb ve vybraném ubytovacím zařízeni. Literární rešerše je zaměřena na specifiku marketingu, klasifikace služeb cestovního ruchu, problematiku spokojenosti zákazníků. Předmětem projektová studia je analýza spokojenosti zákazníků zvoleného ubytovacího zařízení – Hotel Starý Pivovar. Metodou získaní informací pro analýzu spokojenosti s jednotlivými službami …víceAbstract:
The Bachelor thesis is about service quality assessment in the selected accommodation facility. The literary research is focused on the specifics of marketing, classification of the tourism services, problems of customer satisfaction. The subject of the project studies is customer satisfaction analysis of the selected accommodation facility - Hotel Starý Pivovar. The method for collecting information …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 5. 2019
Identifikátor:
https://is.ambis.cz/th/jr17h/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 5. 6. 2019
- Vedoucí: doc. Ing. Josef Palán, CSc.
- Oponent: Ing. Helena Cetlová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBISVysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika a management podniku
Práce na příbuzné téma
-
Strategické řízení a strategie modrého oceánu v oblasti secondhand obchodu
Jana Šmatova -
Strategie modrého oceánu jako nástroj pro vytvoření nových služeb v hotelnictví
Tatiana Badashkeeva -
Strategie modrého oceánu
Martina KALČÍKOVÁ -
Strategie modrého oceánu v oblasti úklidu kancelářských prostor na pražském trhu
Kristýna Hozáková -
Parametry hodnotové inovace strategie modrého oceánu
Lenka Tučková -
Strategie modrého oceánu v praxi českých firem
Michaela Charvátová -
Strategie modrého oceánu
Anna Koshil -
Strategie modrého oceánu v praxi českých firem
Daniel Mucha