ANALÝZA OBSAHOV TELEVÍZNYCH REKLÁM VÝROBCOV AUTOMOBILOV V ČR – Valéria POLČOVÁ
Valéria POLČOVÁ
Bakalářská práce
ANALÝZA OBSAHOV TELEVÍZNYCH REKLÁM VÝROBCOV AUTOMOBILOV V ČR
The analysis of automobile manufacturers' TV advertisements
Anotace:
Táto bakalárska práca sa zaoberám témou automobilových reklám, ktoré si vybrali TV ako svoje médium, a to konkrétne ich zjavným a skrytým obsahom. Teoretická časť popisuje čo je reklama, princíp marketingových komunikácií, využitie psychológie v marketingovom mixe a cieľové skupiny automobilovej reklamy. Venuje sa tiež krátkej charakteristike vybraných automobilových značiek a minulým výskumom na túto …víceAbstract:
This bachelor thesis is focused on automobile advertising, which has chosen TV as a medium, and their content is pronounced and hidden one. The theoretical part is describing advertisement, a principle of marketing communication, application of psychology in marketing communication and target group in the automobile advertisement. It aims to characterize on shortly every automobile brand, which has …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 3. 2018
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PhDr. Matúš Šucha, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
POLČOVÁ, Valéria. ANALÝZA OBSAHOV TELEVÍZNYCH REKLÁM VÝROBCOV AUTOMOBILOV V ČR. Olomouc, 2018. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Filozofická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Filozofická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Psychologie / Psychologie
Práce na příbuzné téma
-
Obsahová analýza reklamních sdělení výrobců automobilů
Šárka DVOŘÁKOVÁ -
Analýza skryté reklamy ve vybraných dámských časopisech
Pavlína HRABALOVÁ -
Obsahová analýza reklamních sdělení výrobců automobilů
Monika HÁJKOVÁ -
Vliv stáří a infekčního tlaku na obsah fenolických látek u rajčete
Tereza Heinrichová -
Domácí zelenina: obsah esenciálních a toxických prvků
Monika Vychytilová -
„Jen inzerce nás neuživí“: Ne/ochota členů českého publika platit za online žurnalistický obsah
Tereza Hálová -
Odpovědnost online platforem za uživatelský obsah
Ondřej Franek -
Obsah a zveřejnění výročních zpráv ve vybraných zemích
Petra Bílíková
Název
Vložil
Vloženo
Práva