Bc. Eva Opatrná

Bakalářská práce

Politický marketing a volební kampaně v ČR - na příkladu krajských voleb 2008

Political marketing and election campaigns in the Czech Republic – illustrated by an example of the regional elections in 2008
Anotace:
Politický marketing je soubor metod, který má za cíl přesvědčit občany k podpoře určitého politického subjektu. Politický marketing tedy slouží k vytváření politické nabídky, která uspokojuje potřeby a nároky občanů a zároveň napomáhá k dosahování cílů na politickém trhu. Tato práce se zabývá volebním marketingem parlamentních stran a realizovanou předvolební kampaní před volbami do krajských zastupitelstev …více
Abstract:
Political marketing represents a set of methods aiming at persuading the citizens to support a certain political subjekt. Political marketing thus serves the purpose of creating a political offer, which satisfies the needs and demands of the citizens, and at the same time, it helps to reach goals on the political market. This paper deals with election marketing of the parliamentary parties, and a realized …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2010

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 10. 6. 2010
  • Vedoucí: Mgr. Jan Charvát, Ph.D.
  • Oponent: PhDr. Mgr. Jan Šmíd, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní